مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی ٣میلیون‌و٢٣٠ هزار نفر هستند

مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی ٣میلیون‌و٢٣٠ هزار نفر هستند مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: پاسخگویی یکی از مهم‌ترین مسایل مورد توجه در سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع به عنوان استراتژی مدیریتی از سوی مدیرعامل سازمان اعلام شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور […]

مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی ٣میلیون‌و٢٣٠ هزار نفر هستند

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: پاسخگویی یکی از مهم‌ترین مسایل مورد توجه در سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع به عنوان استراتژی مدیریتی از سوی مدیرعامل سازمان اعلام شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در هفتمین نشست اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگری بازنشسته تأمین اجتماعی مازندران، افزود: براساس آخرین آمار استخراج شده تا پایان سال ٩٥ تعداد ۴۱میلیون‌و۴۳۰هزار نفر در کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

تقی‌پور افزود: بیمه‌شدگان اصلی سازمان تأمین اجتماعی ١٣میلیون‌و٧٠ هزار نفر هستند که با اعضای خانواده به ٣٥میلیونو٧١٣هزار نفر می‌رسند. مسمتری‌بگیران اصلی نیز ٣میلیون‌و٢٣٠هزار نفر هستند و با اعضای خانواده به ٥میلیون‌و٧٢٠ هزار نفر می‌رسند. تعداد پرونده مسمتری‌بگیران تأمین اجتماعی نیز دومیلیون‌و٥٢٦ هزار پرونده است.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: سیاست سازمان تأمین اجتماعی و شخص مدیرعامل سازمان این است که علاوه بر بیان واقعیت‌های سازمان با هدف کاهش مشکلات، از ایجاد اضطراب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی پرهیز شود.

 

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تلاش‌هایی که به توسعه فناوری اطلاعات و ارایه خدمات غیرحضوری به مسمتری‌بگیران و کارگران شده است، افزود: بحث ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کشور یکی دیگر اقدامات خوبی بوده که در سال‌های اخیر انجام شده است. از سال ۹۲ با حضور مستمر کارشناسان تأمین اجتماعی در نهادهای تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر، از تصویب تعهدات بدون منبع برای این سازمان جلوگیری شده است.