کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره و قراردادهای بین‌المللی

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره و قراردادهای بین‌المللی مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران یک کارگاه آموزشی با عنوان «اصول و فنون مذاکرات و انواع قراردادهای بین‌المللی» برگزار می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران، در ادامه برنامه‌های […]

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره و قراردادهای بین‌المللی

مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران یک کارگاه آموزشی با عنوان «اصول و فنون مذاکرات و انواع قراردادهای بین‌المللی» برگزار می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران، در ادامه برنامه‌های آموزشی خود برای توانمندسازی فعالان بخش خصوصی از طریق برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، قصد دارد به آموزش صحیح اصول ‌و فنون مذاکره و بستن قراردادهای بین‌المللی بپردازد؛ موضوعی که به ویژه در دو سال اخیر و با گشایش‌های ایجاد شده و افزایش رفت و آمد هیأت‌های تجاری بسیار حایز اهمیت است.

 این کارگاه آموزشی به مدت ۶ ساعت و طی دو جلسه برگزار می‌شود. زمان برگزاری این کارگاه روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ و روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ است.

 مسؤولیت تدریس و هدایت این کارگاه برعهده مجیدپور است و مخاطبان آن نیز اعضای مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران میانی بنگاه‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند.

 در این کارگاه آموزشی، سرفصل‌هایی چون مفاهیم و تعارف مذاکره، استراتژی‌‌ها و تاکتیک‌های مذاکرات بین‌المللی، انواع قراردادها، آداب و تشریفات مذاکره، انواع قراردادهای بین‌المللی و… به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.