برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان

رایزن بازرگانی سفارت جمهوری‌ اسلامی‌ ایران در ترکمنستان خبر داد‌ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی کالا‌ها و خدمات ایرانی به منظور معرفی توانمندی‌های صنعتی، تجاری و خدماتی ایران در عشق‌آباد از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه برگزار خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، رحمت‌ا…خرمالی، […]

رایزن بازرگانی سفارت جمهوری‌ اسلامی‌ ایران در ترکمنستان خبر داد‌

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی کالا‌ها و خدمات ایرانی به منظور معرفی توانمندی‌های صنعتی، تجاری و خدماتی ایران در عشق‌آباد از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، رحمت‌ا…خرمالی، گفت: این نمایشگاه در بخش‌های صنعت ساختمان، صنعت نفت ‌و گاز، سازه‌های مهندسی، خدمات فنی‌ و مهندسی، محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، محصولات غذایی و سیستم‌های آبیاری و کشاورزی در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تجار ایرانی است تا محصولات و کالاهای با کیفیت خود را با قیمت رقابتی عرضه کنند.

رایزن بازرگانی سفارت ایران در ترکمنستان به بازرگانانی که تمایل به‌کار در این کشور را دارند توصیه کرد پیش از حضور در بازار و همچنین طرح برنامه‌های بلندمدت و اجرایی ترکمنستان را رصد کنند و بر آن اساس جهت حضور در بازار برنامه‌ریزی کنند.

 

گفتنی است، سال گذشته ترکمنستان بیش‌ترین میزان واردات در زمینه تجهیزات مکانیکی، مقاطع فولادی، تجهیزات الکتریکی، مصالح ساختمانی و مصنوعات فلزی داشته است. یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی این کشور گاز و محصولات نفتی در کنار محصولات صنعت نساجی و دیگر صنایع است.