شفافیت ۴ساله در ارایه خدمات از طریق برگزاری مناقصه و مزایده

مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد شفافیت ۴ساله در ارایه خدمات از طریق برگزاری مناقصه و مزایده مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تخصیص زمین شماره «دو» آزادی به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: پس از بازسازی زمین شماره «دو» آزادی در صورتی […]

مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد

شفافیت ۴ساله در ارایه خدمات از طریق برگزاری مناقصه و مزایده

مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تخصیص زمین شماره «دو» آزادی به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: پس از بازسازی زمین شماره «دو» آزادی در صورتی که مورد استقبال تاج قرار بگیرد، این زمین برای آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی فوتبال در اختیار تیم ملی قرارداده خواهد شد.

مصطفی‌مدبر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در جهت حمایت از تیم‌ ‌ملی فوتبال و در مذاکراتی که با رییس فدراسیون فوتبال داشتیم، قرار بر این شد بعد از این که بازسازی زمین شماره «دو» به اتمام برسد و مورد استقبال مهدی‌تاج قرار بگیرد این زمین در اختیار تیم‌ ‌ملی فوتبال گذاشته شود تا بتوانند تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در این زمین انجام دهند.

وی درباره تغییر و تحولات صورت گرفته در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و حضور حسن‌کریمی به عنوان مدیرعامل این شرکت، اظهارکرد: مسعود‌سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پس از رأی اعتمادی که از مجلس شورای اسلامی در دولت دوازدهم گرفت رویکرد جدید او بر این مبنا بود که در خصوص ساخت و ساز تحولات زیادی را انجام دهد و کارهای عمرانی با نظارت هر چه‌ بیش‌تری صورت بگیرد. به همین منظور امروز با تغییری که در مدیریت و هیأت مدیره این شرکت انجام داد، سعی دارد رویکرد عملگرایانه و اجرایی را در کار خود به دنبال داشته باشد تا کار‌ها با سرعت بیش‌تری نسبت به قبل انجام شود. این تغییر و تحولات کار مناسبی بود که باید انجام می‌شد.

مدبر در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه خاصی خواهید داشت یا خیر؟ اظهارکرد: هنوز برنامه خاصی ندارم و مشخص نیست فعالیتم را در کجا ادامه‌ خواهم داد.

مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ارزیابی از عملکرد خود طی ۴ سال گذشته، گفت: در ۴ سال گذشته ۵۳ پروژه‌ افتتاح و تکمیل کردیم که یکی از این پروژه‌ها افتتاح استادیوم ۷۵ هزار نفری نقش جهان بود که تکمیل و اتمام این پروژه‌ زمان زیادی را صرف کرده بود. همچنین دیگر پروژه، استادیوم ۵۰ هزار نفری پارس شیراز بود که این نیز یکی از پروژه‌های مهمی بود که در دوره ۴ ساله مدیریت من مورد بهره‌برداری قرار گرفت. استادیوم ۱۵ هزار نفری سمنان، کرمانشاه، بیرجند، بروجرد و بوشهر از دیگر اقداماتی بود که توانستیم تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان‌کرد: از ۴۵ پروژه‌ ۵ هزار نفری ۸ استادیوم را توانستیم تکمیل و تحویل دهیم. همچنین چهارشنبه هفته‌ گذشته استادیوم ۵ هزار نفری اسلامشهر را مورد بازدید قراردادیم که قرار است این استادیوم نیز در دهه مبارک فجر و اواخر بهمن ماه به بهره‌برداری برسد.

مدبر ‌اضافه‌کرد: در حال‌ حاضر از ۴۵ پروژه‌‌ای که در دست تکمیل بود، ۸ پروژه‌ به اتمام رسیده است و مابقی پروژه‌ها نیز در دستور اجرا هستند. پروژه کرج نیز در حال‌ حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. اینها جزو کارهای عمرانی بود که توانستیم در ۴ سال با موفقیت تکمیل و به اتمام برسانیم.

او یکی از اقدامات بسیار مهم دوره مدیریت ۴ ساله خود را صندلی‌گذاری استادیوم یکصدهزار نفری آزادی بعد از ۴۳ سال عنوان کرد و گفت‌: یکی از موفق‌ترین پروژه‌هایی که در تکمیل آن عملکرد موفقی داشتیم، صندلی‌گذاری طبقه دوم آزادی و همچنین بازسازی استادیوم آزادی است که در حال‌ حاضر بازسازی ‌۳ زون آن را آغاز کرده‌ایم و تا ۲۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید. همچنین احداث و راه‌اندازی واحد استاندارد به عنوان اولین مرکز تست و آزمایشگاهی تجهیزات ورزشی از دیگر اقدامات مهم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بود.

مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، تأکیدکرد: در بخش دیگر از عملکرد این شرکت می‌توانم به استفاده بهینه از بخش خصوصی اشاره کنم که در این زمینه شرکت پیش قدم بود و توانست پروژه‌های BUT را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به خوبی اجرا کند. در این زمینه می‌توانم به بازسازی پیست‌های اسکی و سوارکاری اشاره کنم که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توانستیم روند رو به رشدی را داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت‌: در ۴ سال گذشته سعی کردم کارهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را با شفافیت پیش ببرم و در کارهای مناقصه و مزایده نیز با شفافیت تمام جلو بروم به‌طوری که اگر بودجه این شرکت در سال ۹۲، ۳۰ میلیارد تومان بود امروز این بودجه به ۷۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و این نشان‌دهنده شفافیت کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در مدیریت ۴ ساله من بود. همچنین در خصوص بلیت فروش استادیوم آزادی نیز اقدامات مؤثری انجام داده‌ایم و با سازمان‌دهی محل بلیت‌فروشی استادیوم آزادی سعی کردیم تماشاگران با انگیزه و با نظم و انضباط و بدون هیچ گونه حواشی و مشکلی وارد استادیوم آزادی شوند و رقابت‌های فوتبال را تماشا کنند.