ترک‌تشریفات برای انتخاب پیمانکار جمع‌آوری و تفکیک زباله

رییس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر قزوین مطرح‌ کرد ترک‌تشریفات برای انتخاب پیمانکار جمع‌آوری و تفکیک زباله رییس کمیسیون محیط‌زیست ‌و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تصمیم‌گیری درستی برای موضوع برون‌سپاری تفکیک و جمع‌آوری زباله شهر قزوین که در حوزه خدمات شهری جای می‌گیرد، اخذ می‌شود. به گزارش ‌شهر فردا‌، سیده‌منیره‌قوامی در کمیسیون محیط‌زیست […]

رییس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر قزوین مطرح‌ کرد

ترک‌تشریفات برای انتخاب پیمانکار جمع‌آوری و تفکیک زباله

رییس کمیسیون محیط‌زیست ‌و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تصمیم‌گیری درستی برای موضوع برون‌سپاری تفکیک و جمع‌آوری زباله شهر قزوین که در حوزه خدمات شهری جای می‌گیرد، اخذ می‌شود.

به گزارش ‌شهر فردا‌، سیده‌منیره‌قوامی در کمیسیون محیط‌زیست ‌و خدمات شهری پارلمان محلی که به منظور تصمیم‌گیری برای گزینش انتخاب پیمانکار موضوع مهم جمع و تفکیک زباله کهن شهر قزوین تشکیل شد، اظهارکرد: این جلسه که پس از فسخ قرارداد شرکت پرچمداران آتیه زاگرس با شهرداری برپا شد، لازم بود تا تصمیم‌گیری درستی برای موضوع برون‌سپاری تفکیک و جمع‌آوری زباله شهر قزوین که در حوزه خدمات شهری جای می‌گیرد، اخذ شود.

وی یکی از مهم‌ترین نتایج این جلسه را که بعد از این در صحن شورا برای تصویب نهایی مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد، برپایی مزایده با شرایط ترک‌ تشریفات و در پایان انتخاب پیمانکار مناسب برای تحقق مسؤولیت‌های محوله عنوان کرد.

 

رییس کمیسیون محیط‌زیست‌ و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین عنوان‌کرد: ضمن این‌که در این جلسه به سرفصل‌های مهمی همچون فراهم کردن زیرساخت‌ها برای تحقق تفکیک زباله از مبدأ، نظارت بر فعالیت پیمانکار، کاهش سامانه مخازن و دیگر موارد مربوطه تأکید شد.