واگذاری بهره‌برداری از سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر

از طریق مزایده صورت می‌گیرد واگذاری بهره‌برداری از سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قصد دارد بهره‌برداری از سالن بدنسازی مجموعه ورزشی درفشی‌فر را طبق مزایده‌ای واگذار کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نظر دارد بهره‌برداری از سالن بدنسازی به انضمام بوفه و […]

از طریق مزایده صورت می‌گیرد

واگذاری بهره‌برداری از سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قصد دارد بهره‌برداری از سالن بدنسازی مجموعه ورزشی درفشی‌فر را طبق مزایده‌ای واگذار کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نظر دارد بهره‌برداری از سالن بدنسازی به انضمام بوفه و کلیه تأسیسات و امکانات جانبی واقع در مجموعه شهید درفشی‌فر را از طریق تشریفات قانونی مزایده به اشخاص(حقیقی، حقوقی) واجد شرایط واگذار نماید.

مبلغ پایه کارشناسی(مزایده) برابر با ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال است و مبلغ تضمین شرکت در مزایده ۲۸۲میلیون ریال است.

زمان دریافت اسناد مزایده: در ساعت اداری (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰) امروز مورخ ۱۲/۱۰/۹۶ لغایت روز شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۹۶

آدرس محل دریافت اسناد: تهران، خیابان شیخ‌بهایی شمالی، میدان پیروزان، کوچه پانزدهم، پلاک ۸- معاونت اداری، مالی‌ و پشتیبانی شرکت.

آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد‌ها حداکثر تا پایان ساعت ۱۶:۰۰ بعدازظهر روز سه‌شنبه مورخ ۲۶/۱۰/۹۶ خواهد بود.

زمان بازگشایی پاکت نیز پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۰روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۰/۹۶ در کمیسیون مزایده باز و خوانده می‌شود. پس از بررسی و ارزیابی شرکت‌کنندگان پاکات (الف، ب و ج) بازگشایی می‌شود. به پیشنهادهای فاقد امضا، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر در بند ۹ آگهی مزایده واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

شایان ذکر است بازگشایی پاکات با پیشنهاد ۳ مزایده‌گر انجام خواهد شد و هزینه آگهی و کارشناسی تعیین پایه مزایده به عهده برنده مزایده است. ضمن آن‌که درج این آگهی هیچ‌گونه تعهدی برای دستگاه مزایده‌گزار ایجاد نمی‌نماید. همچنین ‌شرکت در قبول و یا رد همه یا هر یک از پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود.