مسؤولان پیام نارضایتی مردم را دریافت کنند

رییس کمیته امداد مسؤولان پیام نارضایتی مردم را دریافت کنند رییس کمیته امداد با بیان این‌که مسؤولان باید پیام نارضایتی مردم را دریافت کنند، گفت: این دغدغه وجود دارد که صبوری نظام مورد سوءاستفاده جریان‌های معاند، ضدانقلاب و دشمنان قرار گیرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدپرویزفتاح در شبکه اجتماعی خود تأکیدکرد: واقعیت این است […]

رییس کمیته امداد

مسؤولان پیام نارضایتی مردم را دریافت کنند

رییس کمیته امداد با بیان این‌که مسؤولان باید پیام نارضایتی مردم را دریافت کنند، گفت: این دغدغه وجود دارد که صبوری نظام مورد سوءاستفاده جریان‌های معاند، ضدانقلاب و دشمنان قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدپرویزفتاح در شبکه اجتماعی خود تأکیدکرد: واقعیت این است که عدم برخورد مناسب با مؤسسات مالی غیرمجاز، گرانی‌ها، دعواهای سیاسی و جناحی متعدد، انعکاس نامناسب بودجه ۹۷ در محافل و رسانه‌ها و محقق نشدن وعده‌های انتخاباتی تأثیر به سزایی در فضای عمومی کشور داشته و التهاب بالقوه‌ای را ایجاد کرده است.

وی ادامه‌داد: این ظرفیت عادلانه در نظام وجود دارد که اولاً به مردم حق داده شود تا نظرات و انتقادات خود را صریح و روشن ابراز کند و همزمان مسؤولان گوش شنوا داشته و اعتراضات مشروع را به رسمیت بشناسند.

رییس کمیته امداد تأکیدکرد: همه مسؤولان باید در هر سطحی با دقت و موشکافی پیام نارضایتی مردم از اوضاع مدیریتی و اقتصادی کشور را دریافت کنند و با دقت کامل نسبت به آن واکنش منطقی نشان دهند.

فتاح گفت: این دغدغه وجود دارد که صبوری و تأمل حکیمانه نظام مورد سوءاستفاده جریان‌های معاند، ضدانقلاب و دشمن ملت ایران قرار گیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: اغتشاشات اخیر که باعث آسیب به اموال‌عمومی و شخصی مردم و نیز توهین به تمامی ارکان نظام شده اشت، قطعاً منشأ داخلی و خارجی داشت و در روزهای اخیر، گفته‌های صریح سردمداران کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان منافقین مؤید آن است که سازوکاری تشکیلاتی و از پیش تعیین‌شده مترصد سوءاستفاده از فرصت‌های داخلی بوده و اغتشاشات فعلی، شرایط را برای ورود و مداخله آشکار آنها مهیا کرده است.

فتاح اضافه‌کرد: اقدام صبورانه این چند روز مدیران نظام را باید متأثر از تدبیر و پختگی آنها دانست تا مواضع و برنامه‌های دشمنان اصلی انقلاب برای مردم ایران روشن شود و ملت شریف به‌راحتی بتواند مطالبات صادقانه‌ مردمی را از حرکت‌های هنجارشکنانِ و ضدانقلابی متمایز کند.

رییس کمیته امداد افزود: لازم است که تمامی نیروهای انقلابی و مؤمن به‌ نظام و کشور بدون اغماض و با شجاعت کامل آمادگی حضور در صحنه را دارند و در صورت لزوم از تمام ظرفیت خود برای مقابله با دشمن و اغتشاش‌گرانی که آشکارا اموال عمومی مردم را هدف قرارداده و پرچم مقدس ایران اسلامی و حسینیه را با وقاحت به آتش می‌کشند، استفاده کنند.

 

وی تأکید کرد: به‌مثابه نهم دی‌ماه ۸۸ – «روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت‌فقیه»- هنگام لبیک گفتن به رهبرمعظم‌انقلاب به همراه بسیجیان سرفراز است تا پاسخی محکم به استکبار جهانی و معاندین انقلاب در سراسر ایران اسلامی داده شود و دشمن را مثل همیشه مأیوس کند. نَصْرٌ مِّنَ ا… وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ