۲۳۲۶ مناقصه – شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان- کالا و خدمات

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد: کالا و خدمات مورد نیاز خود به شرح ذیل را باستناد قانون برگزاری مناقصات و آئین‌نامه معاملات شرکت، از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.   ردیف موضوع مناقصه شماره مناقصه تاریخ توزیع دفترچه مهلت تهیه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد: کالا و خدمات مورد نیاز خود به شرح ذیل را باستناد قانون برگزاری مناقصات و آئین‌نامه معاملات شرکت، از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

 

ردیف

موضوع مناقصه

شماره مناقصه

تاریخ توزیع دفترچه

مهلت تهیه دفترچه

آخرین تاریخ قبول پیشنهاد

تاریخ برگزاری مناقصه

ساعت برگزاری

مبلغ ضمانتنامه

شرکت در مناقصه

۱

اجرای طرح جلب همکاری و مدیریت بار مشترکین

۹۶۱۱۰۰۸

 

۱۲/۱۰/۱۳۹۶

 

۱۸/۱۰/۱۳۹۶

 

۲۳/۱۰/۱۳۹۶

۲۴/۱۰/۹۶

۱۰ صبح

۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهاد دهندگان می‌توانند اسناد مناقصه را از سایتهای زیر دریافت و حداکثر تا پایان وقت اداری روز ‌شنبه مورخ ۲۳/۱۰ /۱۳۹۶ به آدرس: اصفهان چهار باغ عباسی خیابان عباس آباد ساختمان شماره ۳ توزیع برق شهرستان اصفهان طبقه همکف دبیرخانه تحویل و یا ارسال نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۱-۳۲۲۱۶۱۰۲ واحد مناقصات تماس حاصل فرمایید.

سایت اینترنتی معاملات توانیر به آدرس http://tender.tavanir.org.ir

سایت اینترنتی پایگاه ملی مناقصات ایران به آدرس :  http://iets.mporg.ir

سایت اینترنتی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به آدرس : http://eepdc.ir

جهت خرید اسناد مناقصه : مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری سپهر ۰۱۰۱۹۰۶۷۶۶۰۰۴ بانک صادرات شعبه میدان آزادی بنام شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان واریز و فیش مربوطه داخل پاکت قرار داده شود.

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین طبق جدول فوق می‌تواند بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانت نامه‌های صادره از طرف موسسات مالی اعتباری مورد تایید بانک مرکزی و معتبر برای مدت سه ماه و قابل تمدید به درخواست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و یا بصورت فیش بانکی واریز شده به حسابجاری سپهر شماره ۰۱۰۲۴۲۵۶۹۲۰۰۸ نزد بانک صادرات شعبه میر و یا بلوکه مطالبات باشد.

·        شرکت کنندگان در مناقصه می‌بایست دو روز قبل از آخرین تاریخ تحویل پاکات با مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با واحد مناقصات و قراردادها، از آخرین اصلاحات احتمالی اسناد مطلع گردند. در غیر اینصورت مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده مناقصه‌گران می‌باشد .

·        به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از ا نقضاء مهلت مقرر در تاریخ فوق واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

·        سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

·        پیشنهادات رسیده با حضور اعضاء کمیسیون معاملات باز و قرائت خواهد شد .

·        حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مناقصه آزاد می‌باشد.

·        شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

 

روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان