برگزاری نمایشگاه بهاره، ستم به واحدهای صنفی است

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز برگزاری نمایشگاه بهاره، ستم به واحدهای صنفی است رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و حضور همه جانبه دستگاه‌های مختلف برای سودآوری در این ایام که واحدهای صنفی بیش از پیش به فروش برای مقابله با رکود نیاز دارند، گفت: ‌واحدهای صنفی از ابتدای سال روزهای خلوت […]

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز

برگزاری نمایشگاه بهاره، ستم به واحدهای صنفی است

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و حضور همه جانبه دستگاه‌های مختلف برای سودآوری در این ایام که واحدهای صنفی بیش از پیش به فروش برای مقابله با رکود نیاز دارند، گفت: ‌واحدهای صنفی از ابتدای سال روزهای خلوت و فروش بسیار کم را تاب آورده‌اند تا بتوانند در روزهای پایانی سال، فروش داشته باشند و بتوانند از پس هزینه‌های زیادی که متحمل شده‌اند، برآیند.

رسول‌شجری در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران با اشاره به فشارهای وارده به واحدهای صنفی اظهارکرد: هیچکس به این موضوع توجه ندارد که واحدهای صنفی هزینه‌هایی چون مالیات، عوارض، حق بیمه، مالیات کارگران، هزینه‌های سنگین حامل‌های انرژی را پرداخت می‌کنند و حالا با رسیدن به روزهایی که واحدهای صنفی می‌توانند کمی فروش داشته باشند، موضوع برگزاری فروشگاه‌های بهاره پیش کشیده شده است.

‌رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز معتقد است: ‌این تصمیم ظلم در حق واحدهای صنفی است. ستم به آدم‌‌هایی که در شرایط سخت سرپا مانده‌اند و فقط روزهای پایانی سال را فرصت فروش دارند و پس از عید مجدداً با رکود بازار مواجه خواهند شد.

 

شجری در پایان افزود: ‌از ابتدا هم با این طرح مخالف بودیم و بار‌ها اعلام کرده‌‌ایم این تصمیم به صلاح نیست. در زمانی که بازار روزهای بد خود را سپری می‌کند، چنین تصمیمی به نفع هیچ‌کس نیست و باید شرایط را در نظر گرفت. کسبه از وضعیت موجود بازار انتقاد دارند؛ پس برای هر تصمیمی باید شرایط فوق‌العاده کنونی را در نظر گرفت.