آغاز طرح فروش ویژه محصولات سایپا در نمایشگاه خودرو مازندران

آغاز طرح فروش ویژه محصولات سایپا در نمایشگاه خودرو مازندران گروه خودروسازی سایپا که در سومین نمایشگاه خودرو مازندران حضور دارد، از طرح ویژه فروش نمایشگاهی خود هم زمان با آغاز نمایشگاه رونمایی کرد. به گزارش سایپانیوز، در این طرح که با افتتاح سومین نمایشگاه خودرو مازندران به سبد فروش محصولات سایپا افزوده شده است، […]

آغاز طرح فروش ویژه محصولات سایپا در نمایشگاه خودرو مازندران

گروه خودروسازی سایپا که در سومین نمایشگاه خودرو مازندران حضور دارد، از طرح ویژه فروش نمایشگاهی خود هم زمان با آغاز نمایشگاه رونمایی کرد.

به گزارش سایپانیوز، در این طرح که با افتتاح سومین نمایشگاه خودرو مازندران به سبد فروش محصولات سایپا افزوده شده است، تنوع کاملی از خودروهای این شرکت حضور دارد.

تحویل فوری خودرو و تخفیف نقدی که از جذاب‌‌ترین آیتم‌های طرح‌های نمایشگاهی به شمار می‌رود، در کنار تنوع پرداخت و مدل در این طرح ویژه از سوی سایپا ارایه شده است.

میزان تسهیلات ۱۵ تا ۲۴ میلیون تومانی و اقساط ۹ تا ۱۸ ماهه در کنار تخفیف ۱۵۰هزار تا یک میلیون تومانی به مشتریان شرکت‌کننده در این طرح فروش تعلق می‌گیرد.

 

از خودروهایی که در این طرح حضور دارد می‌توان به سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱، تیبا۲، ساینا، برلیانس اچ۲۳۰، برلیانس اچ۲۲۰، چانگان سی.اس۳۵ و نیسان دوگانه سوز اشاره کرد.