افزایش مالیات صنوف فرار مالیاتی

  رییس اتاق اصناف اراک پیشنهاد داد افزایش مالیات صنوف فرار مالیاتی رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات ۱۸ درصدی، راه‌گشای مشکلات واحدهای تولیدی نیست. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران جمشیدزند با انتقاد از عملکرد مسؤولان در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی اظهارکرد: مسؤولان به دلیل […]

 

رییس اتاق اصناف اراک پیشنهاد داد

افزایش مالیات صنوف فرار مالیاتی

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات ۱۸ درصدی، راه‌گشای مشکلات واحدهای تولیدی نیست.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران جمشیدزند با انتقاد از عملکرد مسؤولان در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی اظهارکرد: مسؤولان به دلیل خُلف وعده در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنفی دیگر نزد اصناف از اعتماد و جایگاه خوبی برخوردار نیستند.

وی اعطای تسهیلات با سود ۱۸ درصدی را راه‌گشای مشکلات واحدهای تولیدی ندانست و گفت: در شرایط اقتصادی حاضر کدام صنعت یا صنف می‌تواند با سود ۱۸ درصد به فعالیت خود ادامه دهد‌؟

زند با اشاره به این‌که در روزهای پایانی سال قرار داریم، گفت: رؤسای اتحادیه اصناف برای ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه، بازرسی منظم از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرارداده‌اند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به این‌که کارفرما در واحدهای صنفی به عنوان یک نیروی کار ماهر در کنار کارگر فعال است، گفت: با این وجود نام کارفرما در فهرست بیمه قرار نمی‌گیرد.

زند افزود: رفع این مشکل نیازمند در نظر گرفتن اعتباری در ردیف بودجه‌های سالانه برای کارفرمایان است، که انتظار داریم این موضوع در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

رییس اتاق اصناف اراک با انتقاد از افزایش مالیات بر واحدهای صنفی، گفت: افزایش مالیات در بسیاری از موارد مشکلات زیادی را برای صنوف به وجود آورده و برخی صنوف را به مرز تعطیلی کشانده است.

 

وی با بیان این‌که اصناف با مالیات مشکلی ندارند، گفت: اما بهتر است افزایش مالیات شامل حال صنوف جدید و واحدهایی شود که فرار مالیاتی دارند .