ورود ۳ کاندیدای دیگر به انتخابات کمیته ملی المپیک

ورود ۳ کاندیدای دیگر به انتخابات کمیته ملی المپیک با ورود رؤسای فدراسیون‌های وزنه‌برداری، پزشکی ورزشی و دانش‌آموزی به انتخابات کمیته ملی المپیک، تعداد کاندیداهای این انتخابات به ٢٣ نفر رسید. به گزارش مهر، در ادامه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، رؤسای ۳ فدراسیون دیگر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند. […]

ورود ۳ کاندیدای دیگر به انتخابات کمیته ملی المپیک

با ورود رؤسای فدراسیون‌های وزنه‌برداری، پزشکی ورزشی و دانش‌آموزی به انتخابات کمیته ملی المپیک، تعداد کاندیداهای این انتخابات به ٢٣ نفر رسید.

به گزارش مهر، در ادامه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، رؤسای ۳ فدراسیون دیگر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

بر این اساس، غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کاندیدای پست نایب‌رییسی شد. حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی نیز برای تصدی پست نایب‌رییسی ثبت‌نام کرد و علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری هم کاندیدای پست نایب‌رییسی و دبیرکل کمیته ملی المپیک شد.

با ورود نوروزی، بابویی و مرادی به انتخابات کمیته ملی المپیک، تعداد کاندیداهای این انتخابات به ۲۳ نفر رسید، پیش از این محمد درخشان، محمدعلی صبور، میترا نوری، کیکاووس سعیدی، رباب شهریان، سیدعبدی افتخاری، مجید کیهانی، علیرضا فهیمی، محمود خسروی وفا، مهدی علی‌نژاد، صادق فرجی، زهرا اینچه درگاهی، فضل‌ا…باقرزاده، هاشم اسکندری، مهدی تاج، رضا صالحی‌امیری، مسعود خلیلی، طاهره طاهریان، محمود مشحون و احمد ضیایی کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک در پست‌های مختلف شده بودند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ۲۵ دی ماه به پایان می‌رسد. همچنین ثبت‌نام از کاندیداهای این انتخابات به پایان رسید.