انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید

انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، حسین‌کرمی، معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال‌جاری این […]

انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید

میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، حسین‌کرمی، معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال‌جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت نموده است و خدمات ارایه شده شامل پاسخگویی، راهنمایی و خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی در خصوص خدمات بانکی، پی‌گیری رفع مغایرت‌های مالی، دریافت تمامی انتقادها، پیشنهاد‌ها و درخواست‌ها جهت انعکاس آن به واحدهای ذی‌ربط است.

 

معاون اعتبارات و بازاریابی مؤسسه اعتباری کوثر افزود: کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر در تلاش هستند در راستای تکریم مشتریان با رویکرد اطلاع‌رسانی و دسترسی سریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی رضایت آنها را جلب و همچنین نیاز‌ها و درخواست‌های منعکس شده را پایش نمایند.