۲۳۳۰ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید تخته جابو بگ (Big Bag)

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره: ۰۲۳/۹۶/۱ نوبت دوم شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی را به یک شخص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. ۱٫موضوع مناقصه :خرید ۱۲۵٫۰۰۰ تخته جابو بگ […]

فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره: ۰۲۳/۹۶/۱

نوبت دوم

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی را به یک شخص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱٫موضوع مناقصه :خرید ۱۲۵٫۰۰۰ تخته جابو بگ (Big Bag)

۲٫مدت و محل تحویل کالا :مدت زمان در نظر گرفته شده ۲۴ ماه متوالی و محل تحویل کالا واقع در استان خوزستانشهرستان بندر ماهشهر- بندرامام خمینی- منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمیسایت ۳ – شرکت پتروشیمی اروند می‌باشد.

۳٫میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه:مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بصورت (ضمانت‌نامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارتشعبه شرکت پتروشیمی اروند.)

۴٫محل و نحوه توزیع اسناد مناقصه: اسناد مناقصه از تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۶ لغایت ۲۷/۱۰/۱۳۹۶ از ساعت ۸:۳۰ تا پایان وقت اداری به متقاضیان، با در دست داشتن معرفی‌نامه و مدارک ثبتی شرکت از قبیل اساسنامه، آگهی تأسیس، کد اقتصادی، شناسه ملی و آخرین تغییرات و ارائه مدارک مصدق پروانه بهره‌برداری و ارائه گواهینامه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده – در محل شرکت واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهرسایت ۳ – منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی – شرکت پتروشیمی اروند.

۵٫مبلغ خرید اسناد مناقصه:متقاضیان شرکت در مناقصه می‌بایست مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ريال به شماره حساب جاری بانک تجارت مندرج در بند (۳) واریز و اصل فیش را به امور حقوقی و پیمانها تحویل گردد.

۶٫معیارهای ارزیابی کیفی و سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اوراق ارزیابی و اسناد مناقصه درج گردیده است..

۷٫مبلغ برآوردی مناقصه:مبلغ برآوردی مناقصه در جلسه توجیهی به مناقصه‌گران اعلام می‌گردد.

۸٫تاریخ برگزاری جلسه توجیهی:جلسه توجیهی در تاریخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۶ برگزار می‌گردد.

۹٫زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی وپاکات (الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا پایان وقت اداری مورخ۰۸/۱۱/۱۳۹۶ می‌باشد.

۱۰٫نحوه گشایش پاکات: با توجه به اینکه مناقصه به صورت عمومی یک مرحله‌ای برگزار می‌گردد، ابتدا پاکات ارزیابی کیفی مناقصه‌گران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند واز مناقصه‌گرانی که حداقل امتیاز لازم ارزیابی کیفی را از کمیته فنی بازرگانی کسب نمایند، جهت گشایش پاکات مالی دعـوت بعمـل می‌آید.

۱۱٫مدت اعتبار پیشنهادات:سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۱۲٫هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

· متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفنهای – ۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۴۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۵– وشماره تماس دفتر تهران ۰۲۱۸۸۳۱۰۶۵۴ داخلی ۷ – تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتیwww.arvandpvc.irملاحظه نمایند.

تفکر   توکل   تلاش 

روابط عمومی شركت پتروشيمي اروند