آغاز پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت بانک ایران زمین پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱، با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل این بانک آغاز شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل […]
آغاز پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت بانک ایران زمین
پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱، با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل این بانک آغاز شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل این بانک با اشاره به آغاز پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد iso۹۰۰۱ در بخش مالی گفت: راهبرد امور براساس چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهمترین عامل در اجرای صحیح و نتیجهگیری مطلوب در سازمانهای بزرگ است.
پورسعید پیادهسازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: از تمامی پرسنل میخواهم ضمن رعایت چارچوبهای شناخته شده دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسؤولیتهای خود در نظر داشته باشند.
در ادامه مجیدرضیزاده، معاون مالی بانک ایران زمین بزرگترین عامل رشد سازمان را کار تیمی و گروهی دانست و گفت: کار گروهی و همافزایی که از طریق کار مشترک ایجاد میشود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.
وی افزود: خوشبختانه این نگرش و فکر در مدیریت عالی بانک ایران زمین وجود دارد و فضای هم فکری و همکاری روز به روز در حال افزایش است.
رضیزاده حرکت به سمت استانداردسازی را لازمه توسعه سازمانهای بزرگ دانست و اظهار کرد: رشد و توسعه سازمانی نیازمند حرکت صحیح و از پیش تعیین شده است که لازمه آن پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در بخشهای مختلف بهخصوص بخش مالی است.
پروژه پیادهسازی مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین به همراه کلاسهای آموزشی آن از ۱۴ دیماه آغاز شد است، که یکی از دستاوردهای آن پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱ و آشنایی همکاران با این سیستم خواهد بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.