۲۳۳۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام امور مالی مسکن مهر شهر جدید پردیس

“آگهی فراخوان مناقصه” عمومی یک ‌مرحله‌ای- نوبت اول کد:۳۵/۹۶-۲۰۰-ر شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس صورت‌ جلسه هیأت ‌مدیره به ‌شماره ۲۱/۶۶۶ مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به انجام امور مالی مسکن ‌مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک‌ مرحله‌ای و انتخاب مؤسسه مالی […]

“آگهی فراخوان مناقصه”

عمومی یک ‌مرحله‌ای- نوبت اول

کد:۳۵/۹۶-۲۰۰-ر

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس صورت‌ جلسه هیأت ‌مدیره به ‌شماره ۲۱/۶۶۶ مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به انجام امور مالی مسکن ‌مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک‌ مرحله‌ای و انتخاب مؤسسه مالی ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: انجام امور مالی مسکن ‌مهر شهر جدید پردیس.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک ‌مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۲۳ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم‌عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبت‌نام و اخذ کد‌رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت‌نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت‌ دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد، را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۴-مدت پیمان. مدت پيمان  ۱۲ ماه شمسی است.

۵- مبلغ برآورد اولیه: معادل (چهار ‌میلیارد و ده ‌میلیون‌ و پانصد و ‌شصت ‌و سه‌ هزار و هفت ‌صد و بیست ‌و هشت) ۴،۰۱۰،۵۶۳،۷۲۸ریال.

۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت در مناقصه): معادل ۲۰۱،۰۰۰،۰۰۰(دویست ‌و یک‌ میلیون) ریال است.

۷-ارائه مجوز فعالیت: گواهی عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران که حداقل شش ‌ماه اعتبار داشته باشد.

۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهار‌شنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۶ لغایت روز ‌شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۶ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ قابل‌دریافت است.

۹-تحویل اسناد مناقصه:

۹-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت۱۹:۰۰روز سه‌شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری شود.

۹-۲- به‌صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۶ به‌ دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۱- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۵۰،۰۰۰ (دویست ‌و پنجاه ‌هزار) ریال است.

۱۲- هزینه آگهی فراخوان مناقصه به ‌عهده برنده مناقصه است.

       ۱۳- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.

 

                                                                                             روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس