“آگهی فراخوان مناقصه” عمومی یک مرحلهای- نوبت اول کد:۳۵/۹۶-۲۰۰-ر شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس صورت جلسه هیأت مدیره به شماره ۲۱/۶۶۶ مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به انجام امور مالی مسکن مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای و انتخاب مؤسسه مالی […]
“آگهی فراخوان مناقصه”
عمومی یک مرحلهای- نوبت اول
کد:۳۵/۹۶-۲۰۰-ر
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس صورت جلسه هیأت مدیره به شماره ۲۱/۶۶۶ مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به انجام امور مالی مسکن مهر شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای و انتخاب مؤسسه مالی ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: انجام امور مالی مسکن مهر شهر جدید پردیس.
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۲۳ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدمعضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبتنام و اخذ کدرهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبتنام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد، را نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۹۵ و ۲۰۳٫
۴-مدت پیمان. مدت پيمان ۱۲ ماه شمسی است.
۵- مبلغ برآورد اولیه: معادل (چهار میلیارد و ده میلیون و پانصد و شصت و سه هزار و هفت صد و بیست و هشت) ۴،۰۱۰،۵۶۳،۷۲۸ریال.
۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت در مناقصه): معادل ۲۰۱،۰۰۰،۰۰۰(دویست و یک میلیون) ریال است.
۷-ارائه مجوز فعالیت: گواهی عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۶ لغایت روز شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۶ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ قابلدریافت است.
۹-تحویل اسناد مناقصه:
۹-۱- بهصورت الکترونیکی تا ساعت۱۹:۰۰روز سهشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری شود.
۹-۲- بهصورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۶ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.
۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۱- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۵۰،۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار) ریال است.
۱۲- هزینه آگهی فراخوان مناقصه به عهده برنده مناقصه است.
۱۳- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.