ایجاد رقابت در بازار با قیمت‌گذاری توسط صنوف

رییس اتاق اصناف مشهد مطرح‌ کرد ایجاد رقابت در بازار با قیمت‌گذاری توسط صنوف رییس اتاق اصناف مشهد معتقد است: طبق دستورالعمل جدید که بار‌ها هم در مورد آن بحث شده بود، قیمت‌گذاری توسط صنوف و با نظارت و کنترل اتاق اصناف موجب ایجاد رقابت واقعی در بازار می‌شود. محمودبنانژاد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی […]

رییس اتاق اصناف مشهد مطرح‌ کرد

ایجاد رقابت در بازار با قیمت‌گذاری توسط صنوف

رییس اتاق اصناف مشهد معتقد است: طبق دستورالعمل جدید که بار‌ها هم در مورد آن بحث شده بود، قیمت‌گذاری توسط صنوف و با نظارت و کنترل اتاق اصناف موجب ایجاد رقابت واقعی در بازار می‌شود.

محمودبنانژاد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران در مورد مصوبه قیمت‌گذاری توسط صنوف در راستای ایجاد رقابت سالم و واقعی اظهارکرد: سال‌ها دنبال چنین تصمیمی بودیم تا به استانداردسازی و رقابت‌پذیری بین صنوف نزدیک شویم و در این راستا قرار بگیریم. ما به این تصمیم احتیاج داشتیم تا با قیمت‌گذاری توسط صنوف از نگاه یکسان به تمام واحدهای صنفی که خدمات متفاوتی ارایه می‌دهند، دور شویم.

وی ادامه‌داد: برای مثال خدمات ویژه‌ای که در واحدهای صنفی ارایه می‌شود در یک نرخ‌نامه نمی‌گنجد؛ مثل آرایشگاه‌هایی که از لوازم یک بار مصرف ‌درجه یک استفاده می‌کنند با آرایشگاهی که در یک زیرپله فعالیت می‌کند با یک نرخ‌نامه نمی‌توانند کار کنند.

بنانژاد ادامه‌داد: با این تصمیم که قیمت‌گذاری توسط واحدهای صنفی باشد، موافقم اما به این شرط که نظارت به عهده اتحادیه باشد و جلوی سوء‌استفاده گرفته شود و با رعایت دقیق این موضوع رقابت واقعی در بازار شکل بگیرد و مصرف‌کننده بتواند در یک شرایط استاندارد کالای مورد نیاز خود را با قیمت رقابتی که مدنظرش است، تهیه کند.

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰