دلیلی برای خندیدن «زیدان» نیست

دلیلی برای خندیدن «زیدان» نیست رئال مادرید یک بار دیگر امتیاز از دست داد و زیدان باز هم سعی کرد از بازیکنانش انتقاد نکند و مثبت‎اندیش باشد، اما به نظر زمان تغییر رسیده است. به گزارش مهر، با وجود این که تیم فوتبال رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۷ توانست ۵ عنوان کسب کند، عملکرد خوبش برای […]

دلیلی برای خندیدن «زیدان» نیست

رئال مادرید یک بار دیگر امتیاز از دست داد و زیدان باز هم سعی کرد از بازیکنانش انتقاد نکند و مثبتاندیش باشد، اما به نظر زمان تغییر رسیده است.

به گزارش مهر، با وجود این که تیم فوتبال رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۷ توانست ۵ عنوان کسب کند، عملکرد خوبش برای همیشه ادامه نداشت. این تیم حالا و بعد از بازیهای یکشنبهشب ۱۶ امتیاز از بارسلونای صدرنشین عقب افتاده است. بعد از این ناکامی زیدان باز هم سعی کرده مثبت به موضوع نگاه کند، اما دیگر متقاعدکننده نیست.

مارکا در این باره نوشت وقتی به این فکر کنید که رئال مادرید در فصول گذشته چه تیم فوقالعادهای داشت و چطور به موفقیت دست پیدا می‌کرد، سخت باور میکنید که این تیم حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. در آن زمان موفقیت در ذهن بازیکنان نفوذ کرده بود، اما برای این فصل عملکرد این تیم افتی شدید داشته است.

سرمربی فرانسوی این تیم همه تلاشش را کرده تا انگیزه بازیکنان زیاد بماند و روحیه خوبی برای ادامه کار داشته باشند، او خیلی سعی کرد از بازیکنان و ترکیب تیمش انتقاد نکند، چون بازیکنان و سبک کارشان همانی هست که در فصلهای گذشته برای این تیم دستاوردهای زیادی داشت. اما به نظر وقتش رسیده که تغییر روش دهد.

قرار است برخی از بازیکنان مشخص بازیهایی مشخص را از دست بدهند، پس این چیزی نیست که دربارهاش با لبخند و مثبتاندیشی اظهارنظر کنی. خیلی‌ها معتقدند رئال مادرید بازخواهد گشت و دوباره در اوج قرار می‌گیرد، تاریخ هم این را ثابت می‌کند، اما فعلاً که اینطور نیست.