افزایش اعتماد مردم در پی الکترونیکی شدن برگزاری مزایده‌ها

  قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روند برگزاری مزایده‌های مربوط به این سازمان از حالت سنتی گذشته و به شیوه الکترونیکی درآمده و این موضوع منجر به افزایش اعتماد مردم و کاهش هزینه‌های سازمان شده است. به گزارش ایرنا، عبدالمجید شهیدی اظهار کرد: در گذشته مزایده اموال منقول به صورت سنتی انجام […]

 

قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روند برگزاری مزایده‌های مربوط به این سازمان از حالت سنتی گذشته و به شیوه الکترونیکی درآمده و این موضوع منجر به افزایش اعتماد مردم و کاهش هزینه‌های سازمان شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالمجید شهیدی اظهار کرد: در گذشته مزایده اموال منقول به صورت سنتی انجام می‌شد که تبعاتی برای سازمان داشت اما با الکترونیکی شدن آن، هم سرعت کار بالا رفته و هم میزان اعتماد به مردم به سازمان افزایش یافته است.

وی جمع‌آوری، نگهداری و تعیین تکلیف اموالی که به تملک دولت در می‌آید را از اهداف این سازمان ذکر کرد و گفت: اگر این اموال سریع‌تر تعیین تکلیف شود، می‌توانیم در تأمین بخشی از درآمد‌ها دولت مؤثر باشیم.

 

شهیدی با اعلام این‌که ۴ هزار و ۲۰۰میلیارد ریال اموال منقول و غیرمنقول سال گذشته توسط این سازمان تعیین تکلیف و از طریق مزایده به فروش رسید، گفت: ۵۱ درصد از درآمدهای سازمان محقق گردید که کمک خوبی به بودجه کل کشور از طریق برگزاری مزایده‌ها شد.