برگزاری نمایشگاه بهاره فقط با مجوز اتاق‌های اصناف باشد

رییس اتحادیه سراجان تهران  برگزاری نمایشگاه بهاره فقط با مجوز اتاق‌های اصناف باشد رییس اتحادیه سراجان گفت: واحدهای صنفی فقط در صورتی که برگزارکننده نمایشگاه‌های بهاره، با مجوز اتاق‌های اصناف باشد و شرکت‌کنندگان آن، تولید‌کننده واقعی باشند، تمایل به حضور خواهند داشت. محسن‌خردمند در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: تولیدکنندگان صنف سراجان […]

رییس اتحادیه سراجان تهران

 برگزاری نمایشگاه بهاره فقط با مجوز اتاق‌های اصناف باشد

رییس اتحادیه سراجان گفت: واحدهای صنفی فقط در صورتی که برگزارکننده نمایشگاه‌های بهاره، با مجوز اتاق‌های اصناف باشد و شرکت‌کنندگان آن، تولید‌کننده واقعی باشند، تمایل به حضور خواهند داشت.

محسن‌خردمند در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: تولیدکنندگان صنف سراجان برای شرکت در نمایشگاه‌ها باید هزینه زیادی متقبل شوند، چه این‌که؛ کالاهای قابل عرضه خود را باید با قیمت بسیار پایین‌تری عرضه کنند و شرکت در نمایشگاه برایشان سود چندانی ندارد.

وی ادامه‌داد: به شرط این‌که تولیدکنندگان واقعی در نمایشگاه‌های بهاره شرکت کنند و مدیریت برگزاری این نمایشگاه‌ها، اتاق‌‌های اصناف باشند، ما موافق برگزاری نمایشگاه هستیم.

 

خردمند در خصوص مصوبه هیأت عالی نظارت مبنی بر قیمت‌گذاری کالاهای مصرفی توسط واحدهای صنفی و نه اتحادیه‌ها گفت: ما با قیمت‌گذاری کالا‌ها توسط خود واحدهای صنفی موافق هستیم. به این دلیل که فروشنده کالای مصرفی به صورت تخصصی می‌تواند قیمت را تعیین کند و البته در این امر نهادهای نظارتی باید در عین حال هم از مصرف‌کننده پشتیبانی و حمایت کنند و هم نظارت خود را دقیق و کامل بر روی واحد‌های صنفی حفظ کنند. در این صورت این مصوبه، مصوبه کامل و قابل اجرا خواهد بود.