تأمین منافع نمایندگی‌ها و مشتریان سرلوحه کار ماست

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا   تأمین منافع نمایندگی‌ها و مشتریان سرلوحه کار ماست مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین منافع شبکه نمایندگی‌های گروه، به عنوان شرکای سایپا در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و تقویت شبکه نمایندگی‌های گروه سایپا جزو برنامه‌های اصلی سایپا است.  به گزارش سایپا نیوز؛ محسن‌جهرودی گفت: رابطه شبکه نمایندگی‌ها با گروه خودروسازی […]

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا  

تأمین منافع نمایندگی‌ها و مشتریان سرلوحه کار ماست

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین منافع شبکه نمایندگی‌های گروه، به عنوان شرکای سایپا در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و تقویت شبکه نمایندگی‌های گروه سایپا جزو برنامه‌های اصلی سایپا است.

 به گزارش سایپا نیوز؛ محسن‌جهرودی گفت: رابطه شبکه نمایندگی‌ها با گروه خودروسازی سایپا باید یک رابطه برد برد باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: نمایندگی‌ها در خط مقدم بازاریابی و فروش سایپا و ارتباط با مشتریان قرار دارند و تأمین منافع تمامی نمایندگی‌ها به عنوان شرکای سایپا سرلوحه کار است و منافع و عملکرد نمایندگی‌ها در کنار سایپا می‌باشد، لذا ارایه خدمات مناسب موجب جلب رضایت مشتری و کاهش نارضایتی خواهد شد.

وی با اشاره به توان و قدرت شبکه نمایندگی‌های سایپا گفت: رمز موفقیت سایپا در استفاده بهینه از توان، تجربه و دانش مدیران و کارکنان نمایندگی‌ها بوده و این موضوع باید در فروش و خدمات پس از فروش نهادینه شود.

 

جهرودی در پایان با اشاره به بازدید از نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا گفت: محلی که مشتری ما حضور می‌یابد و خرید خود را انجام می‌دهد، فضایی بسیار با ارزش و نمایندگی‌های مجاز ما سفیران سایپا در کشور هستند لذا جزو برنامه‌های اصلی در سایپا مراقبت شبکه نمایندگی‌های گروه است.