آمادگی شرکت توزیع برق قم برای تأمین روشنایی بولوار زائر

آمادگی شرکت توزیع برق قم برای تأمین روشنایی بولوار زائر مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اعلام آمادگی این شرکت جهت تأمین روشنایی بولوار جدید‌الحداث زائر خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سهیل‌کیانی‌پور مدیر به ضرورت احداث شبکه روشنایی معابر بولوار جدید‌الحداث زائر در بستر رودخانه قم اشاره کرد و افزود: طبق […]

آمادگی شرکت توزیع برق قم برای تأمین روشنایی بولوار زائر

مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اعلام آمادگی این شرکت جهت تأمین روشنایی بولوار جدید‌الحداث زائر خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سهیل‌کیانی‌پور مدیر به ضرورت احداث شبکه روشنایی معابر بولوار جدید‌الحداث زائر در بستر رودخانه قم اشاره کرد و افزود: طبق توافقاتی که در جلسات متعدد با شهرداری قم صورت گرفته، شهرداری لازم است نسبت به اخذ مجوز از مبادی ذی‌صلاح و همچنین تهیه تجهیزات لازم و تأمین بودجه پروژه اقدام نماید و شرکت توزیع برق قم طرح روشنایی معابر را احداث کند.

وی با بیان این مطلب که متأسفانه تاکنون شهرداری نسبت به ارایه مجوز‌های لازم از شرکت آب منطقه‌ای قم و همچنین تهیه تجهیزات مورد نیاز اقدام نکرده است، تصریح‌کرد: شرکت توزیع برق قم آمادگی دارد به محض انجام اقدامات لازم از سوی شهرداری نسبت به اجرای طرح روشنایی در اسرع وقت اقدام کند.

کیانی‌پور در ادامه به بند۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و همچنین ماده ۵۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری وظیفه دارد در قبال اخذ عوارض بالغ بر ۳ درصد خدمات شهری از محل فروش خدمات برق نسبت به تأمین هزینه اجرای طرح روشنایی در بولوار جدید‌الحداث زائر در بستر رودخانه قم اقدام نماید و در این راستا در جلسات متعدد حضوری و با انجام مکاتبات اداری تعهدات و وظایف شهرداری در این خصوص اطلاع‌رسانی شده است.

 مدیر دفتر روابط‌عمومی توزیع برق استان یادآورشد: در جلسه‌ای مشترک با قائم مقام محترم شهرداری پیرامون تأمین روشنایی بولوار زائر توافق شد، پس از اخذ مجوزهای لازم توسط شهرداری از مبادی ذی‌ربط (شرکت آب منطقه‌ای قم و…) و تأمین بودجه لازم از سوی استان، شرکت توزیع برق نسبت به اجرای طرح مذکور اقدام نماید.

 

وی در ادامه در خصوص پروژه تأمین روشنایی بولوار حضرت آیت‌ا…بروجردی خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که بولوار مذکور خارج از محدوده خدمات شهری است اما شرکت توزیع برق قم براساس رویکرد تعاملی و مثبت خود پس از خرید انشعاب و تأمین لوازم موردنیاز توسط شهرداری، نسبت به اجرای طرح آن اقدام خواهد کرد.