اقناع افکار عمومی با ارایه اطلاعات صحیح و به موقع اهمیت دارد رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به وقوع حوادث تلخ گذشته در کشور گفت: صنعت بیمه در سالهای اخیر، در حوادثی همچون قطار سمنان، معدن یورت و پلاسکو به خوبی ایفای نقش کرده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصرهمتی […]
اقناع افکار عمومی با ارایه اطلاعات صحیح و به موقع اهمیت دارد
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به وقوع حوادث تلخ گذشته در کشور گفت: صنعت بیمه در سالهای اخیر، در حوادثی همچون قطار سمنان، معدن یورت و پلاسکو به خوبی ایفای نقش کرده است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصرهمتی در دیدار مدیران روابطعمومی، از این واحد به عنوان قلب سازمانها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهرهگیری از شیوههای نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند؛ چراکه اقناع افکار عمومی با ارایه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابطعمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاعرسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.
رییس کل بیمه مرکزی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی افزود: این وظیفه مدیر روابطعمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوههای نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتیکه بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر میشود.
وی تصریحکرد: اگر شرکتهای بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارتهای بزرگ اخیر منتشر میکردند، صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمیگرفت؛ چرا که صنعت بیمه در سالهای اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزلههای اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است؛ بلکه در بخش مسؤولیتهای اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
همتی افزود: در مجموع، مدیران روابطعمومی سازمانها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.