۲۳۳۴ مناقصه – شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد- تامین و مدیریت خودروها سبک استیجاری

فراخوان مناقصه عمومي (يك مرحله‌اي) شماره مجوز: ۱۳۹۶٫۴۷۳۵ – نوبت دوم ۱- شماره و موضوع مناقصه: مناقصه شماره ۹۶۱۸۹۷(تامين و مديريت خودروهاي سبك استيجاري به مدت ۲ سال) ۲- نام و نشاني مناقصه‌گزار: استان خراسان رضوي–كيلومتر ۱۶۵ جاده مشهد/سرخس-شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد. ۳- شرايط مناقصه‌گر: كليه شركتهاي داراي گواهينامه صلاحيت اداره كار و اموراجتماعي دركد […]

فراخوان مناقصه عمومي (يك مرحله‌اي)

شماره مجوز: ۱۳۹۶٫۴۷۳۵ – نوبت دوم

۱- شماره و موضوع مناقصه: مناقصه شماره ۹۶۱۸۹۷(تامين و مديريت خودروهاي سبك استيجاري به مدت ۲ سال)

۲- نام و نشاني مناقصه‌گزار: استان خراسان رضويكيلومتر ۱۶۵ جاده مشهد/سرخس-شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد.

۳- شرايط مناقصه‌گر: كليه شركتهاي داراي گواهينامه صلاحيت اداره كار و اموراجتماعي دركد فعاليت حمل و نقل.

۴- مهلت و آدرس دریافت اسناد: حداکثرتا ساعت ۱۵ مورخ ۲۷/۱۰/۹۶، متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری با در دست داشتن درخواست كتبي جهت دریافت استعلام ارزیابی به آدرس : مشهدخیابان آبکوهنبش دانشسرای شمالیشماره ۲۵۵-واحد امور قراردادها مراجعه نمایند و یا درخواست کتبی خود را جهت شرکت در مناقصه به شماره نمابر ۳۷۲۹۸۰۵۵-۰۵۱ ارسال نمایند، در این صورت استعلام ارزیابی به آدرس این متقاضیان ارسال خواهد گردید.

متقاضيان بعد از دريافت استعلام ارزيابي مي‌بايست حداكثر تا ساعت ۱۵ مورخ ۱۴/۱۱/۹۶ استعلام ارزيابي تكميل شده را به همراه مدارك مورد نياز به آدرس اعلام شده فوق تحويل و يا با پست سفارشي ارسال نمايند.

۵  ميزان و نوع تضمين شركت در مناقصه: مبلغ ۲٫۵۲۳٫۳۰۴٫۷۶۲ ريال (دو ميليارد و پانصد و بيست و سه ميليون و سيصد و چهار هزار و هفتصدو شصت و دو ریال) از انواع تضامين مجاز اعلام شده در آيين‌نامه تضمين معاملات دولتي مي‌باشد.

۶- زمان گشايش پاكت‌ها: پاكت‌هاي مناقصه راس ساعت ۱۴ مورخ ۰۹/۱۲/۹۶ در حضور پيشنهاد دهندگانو با حداقل ۳ پيشنهاد قيمتگشايش خواهد يافت.

در صورت نياز به دريافت اطلاعات بيشتر به سايت شركت پالايش گازشهيد هاشمي نژاد به آدرس WWW.Nigc-khangiran.irمراجعه فرماييد.  

روابط عمومي شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد