سامانه جدید بازار شرکت پست با هدف ساماندهی فروشگاههای اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت، راهاندازی شد. به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در جهت رونق کسب و کار سازمانهای دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر […]
سامانه جدید بازار شرکت پست با هدف ساماندهی فروشگاههای اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت، راهاندازی شد.
به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در جهت رونق کسب و کار سازمانهای دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر سود و درآمد آنها به شمار میرود، شرکت پست با مشاهده وضعیت فروشگاههای اینترنتی کشور با هدف نظارت و ساماندهی فروشگاههای فعال، کاهش هزینهها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان و ذینفعان به بازنویسی و طراحی مجدد سامانه بازار الکترونیک با امکانات جدید پرداخت.
در نسخه جدید بازار الکترونیک با ایجاد فضایی امن، زمینه فعالیت هرچه بهتر و مناسبتر در عرصه خرید و فروش اینترنتی برای آحاد مردم و صاحبان کسب و کار فراهم شده است. همچنین این سامانه دارای امکانات متعدد و جدیدی است و سرعت بارگذاری صفحات بهطور چشمگیری در این سامانه در مقایسه با سامانه قبلی بازار افزایش یافته است.
امکان جستجوی پیشرفته، نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد دو بعدی، ارسال پیامک و پست الکترونیک به خریداران در لحظه خرید و کامل شدن سفارش از دیگر امکانات تعبیه شده بازار الکترونیک است.
قالب جدید طراحی شده واکنشگرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت کامل داشته، به گونهای که نمایش آن ظاهری متفاوت و مناسب را دارا است.
این سامانه به نشانی ebazar.post.ir قابل دسترسی است و مسؤولان پست معتقدند این سامانه جدید میتواند نیازهای مشتریان و کاربران را مرتفع کند و گامی مؤثر در جهت توسعه تجارت الکترونیک کشور خواهد بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.