محمدعلیزاده خود را دیوانه خطاب کرد

محمدعلیزاده خود را دیوانه خطاب کرد محمدعلیزاده در شب کنسرتش که مصادف با شب تولدش بود، خود را دیوانه خطاب کرد. به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت محمدعلیزاده خواننده پاپ کشورمان در سالن همایش ایرانیان برگزار شد. محمدعلیزاده در میان تشویق‌های مردم به صحنه آمد و در […]

محمدعلیزاده خود را دیوانه خطاب کرد

محمدعلیزاده در شب کنسرتش که مصادف با شب تولدش بود، خود را دیوانه خطاب کرد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت محمدعلیزاده خواننده پاپ کشورمان در سالن همایش ایرانیان برگزار شد.

محمدعلیزاده در میان تشویق‌های مردم به صحنه آمد و در بدو ورود قطعه «برام عزیزه خاطرت» را اجرا و در حین خواندن همین قطعه سلام علیک مختصری با حضار کرد و سپس قطعه «برگرد» را خواند.

این خواننده پاپ ضمن تشکر از مردم عنوان‌کرد: عاقلان همیشه به فکر دو دوتا چهارتا کردن هستند و همیشه منافع خود را پیگیری می‌کنند ولی دم ما دیوانه‌ها گرم که نه حساب کتابی داریم و نه به دنبال منافع هستیم بلکه زندگی می‌کنیم و کاری نداریم که آدم‌ها چقدر به ما نفع می‌رسانند. با این وضعیت همه به ما می‌گویند شما دیوانه‌اید ولی من یقین دارم که خدا با دیوانه‌ها است نه با عاقل‌ها.

 

وی سپس بیان‌کرد «به افتخار دیوانه‌ها کف بزنید» و در ادامه قطعات «برادر» و «اولین باره» را اجرا کرد و گفت: وقتی برای شما می‌خوانم عشق می‌کنم.