احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه استان کرمان

احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه استان کرمان کار احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان که از وظایف قانونی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است با حدود یک‌هزار مترمربع زیربنا در دست احداث است. به گزارش مناقصه‌مزایده، خدادادمقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اعلام این خبر […]

احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه استان کرمان

کار احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان که از وظایف قانونی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است با حدود یکهزار مترمربع زیربنا در دست احداث است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خدادادمقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: این طرح که با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تأمین می‌شود و شامل ساختمان اصلی، ساختمان جانبی، نگهبانی، دیوارکشی و محوطه‌سازی است.

مقبلی افزود: کار احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه استان کرمان از مهرماه ۹۵ آغاز شده، تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تخصیص اعتبار در آینده نزدیک آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح‌کرد: کار احداث و نگهداری ساختمان قرارگاه و ساختمان‌های پلیس راه‌ها، نگهداری و تجهیز آنها مطابق قانون برعهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل استان‌ها است و در حال حاضر ۱۱ باب ساختمان پلیس راه در محورهای حوزه شمالی استان توسط این اداره کل نگهداری و یک باب ساختمان جدید پلیس راه نیز در محور راور در دست احداث است.