تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه آبرسانی شهر اراک به صورت شبانه

تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه آبرسانی شهر اراک به صورت شبانه به منظور بهسازی شبکه و تأسیسات آب شهر اراک، اداره بهره‌برداری آب منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک نسبت به تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه آبرسانی اقدام نمود. به گزارش مناقصه‌مزایده، سعیدسرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: در راستای تعویض […]

تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه آبرسانی شهر اراک به صورت شبانه

به منظور بهسازی شبکه و تأسیسات آب شهر اراک، اداره بهره‌برداری آب منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک نسبت به تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه آبرسانی اقدام نمود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سعیدسرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: در راستای تعویض شیر آلات فرسوده و معیوب شبکه که باعث اختلال در آبرسانی به بعضی مناطق می‌شود و همچنین جلوگیری از ایجاد اشکال در موارد قطع و وصل آب برای رفع حوادث، اداره بهره‌برداری آب منطقه یک آبفا شهر اراک برای رفاه حال شهروندان برای مواجه نشدن با قطع آب در طول روز به صورت شبانه بدون قطع آب برای مدت طولانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض ۳ دستگاه شیر شبکه اقدام کردند.

وی سایز دو دستگاه از این شیر‌ها ۱۵۰ میلیمتر و دیگر دستگاه را ۸۰ میلیمتر عنوان نمود و تصریح کرد: تعویض این شیر‌ها به مدت ۳ ساعت به طول انجامید .

عملیات تعمیر خط لوله ۳۰۰ میلی متری که تأمین‌کننده آب شرب زون شرقی شهر دلیجان در حداقل زمان ممکن و بدون ایجاد کم آبی برای مشترکین با موفقیت صورت پذیرفت.

عباس‌قلی‌پور‌فاضلی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان با اعلام این خبر عنوان‌کرد: به دنبال شکستگی خط انتقال ۳۰۰ میلیمتری زون شرقی آبرسانی شهر دلیجان به علت فرسودگی که منجر به قطع آب تمام این بخش می‌شد، همکاران این امور بلافاصله در ساعات اولیه بامداد پس از اطلاع از این شکستگی نسبت به رفع این حادثه به سرعت اقدام کردند.