طرح ترافیک جدید اجرایی نمی‌شود

طرح ترافیک جدید اجرایی نمی‌شود معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری تهران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد، چون منفعتی برای مردم و سلامت مردم نخواهد داشت. به گزارش ایلنا، سرهنگ‌عین‌ا…‌جهانی افزود: طرح ترافیک در تهران سابقه بیش از ۳۰ سال دارد و هدف از این طرح […]

طرح ترافیک جدید اجرایی نمی‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری تهران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد، چون منفعتی برای مردم و سلامت مردم نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ‌عین‌ا…‌جهانی افزود: طرح ترافیک در تهران سابقه بیش از ۳۰ سال دارد و هدف از این طرح این بوده که محدوده مرکزی شهر را به لحاظ ترافیک و آلودگی هوا کنترل کنیم. در طرح اخیر اینگونه گفته شده که همه خودرو‌ها بتوانند وارد طرح شوند و ساعات مختلف جرایم فرق کند، پلیس راهنمایی رانندگی معتقد است که باید در اینگونه طرح‌ها به صورت کارشناسی بررسی شود، بنابراین با این طرح نمی‌توان پاسخگوی مردم ساکن در مرکز شهر شد و این طرح به غیر از بحث درآمدی به هیچ وجه طرح مثبتی نخواهد بود، بلکه آلودگی را نیز افزایش خواهد داد. این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی برای مردم و سلامت مردم نخواهد داشت.