راه‌اندازی نسخه پیامکی اندرویدی همراه بانک ملت

راه‌اندازی نسخه پیامکی اندرویدی همراه بانک ملت پیرو درخواست مشتریان مبنی بر ارایه نسخه پیامکی سامانه همراه بانک ملت، نسخه ۱٫۱٫۲سامانه مذکور مبتنی بر سیستم عامل اندروید برای مشتریان این بانک راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، با عرضه نسخه پیامکی همراه بانک ملت، خدماتی از قبیل تأمین موجودی چک […]

راه‌اندازی نسخه پیامکی اندرویدی همراه بانک ملت

پیرو درخواست مشتریان مبنی بر ارایه نسخه پیامکی سامانه همراه بانک ملت، نسخه ۱٫۱٫۲سامانه مذکور مبتنی بر سیستم عامل اندروید برای مشتریان این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، با عرضه نسخه پیامکی همراه بانک ملت، خدماتی از قبیل تأمین موجودی چک برگشتی، صدور حواله پایا، اعلام موجودی و گردش حساب، بانک پرداخت- شارژخودکار، خرید شارژ و استعلام خرید شارژ، تغییر رمز ورود، به‌روزرسانی تسهیلات/حساب‌ها، اتصال و انفصال کارت به حساب، پرداخت قبوض، بازپرداخت اقساط، صدور/لغو برداشت وجه بدون کارت، حواله ملتی، صدور بازپرداخت منظم اقساط، درخواست دسته چک، اعلام موجودی و گردش حساب، استعلام وضعیت چک و کارت به‌کارت(سحابی)، از طریق این سامانه به مشتریان و کاربران این سامانه ارایه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، خدمات نمایش داده شده در نسخه پیامکی محدودتر از سامانه مبتنی بر اینترنت است و ارایه خدماتی مانند نمایش نزدیک‌‌‌‌ترین شعبه، نرخ ارز و… به جهت نیاز به بستر اینترنت در نسخه پیامکی میسر نیست.

در عین حال، استفاده از خدمات پیامکی سامانه همراه بانک، با پرداخت کارمزد در نخستین بار ورود به سامانه پیامکی (پرداخت ۳۰، ۰۰۰ ریال برای مقاطع سه ماهه از نخستین ورود) میسر است و مشتریان برای دریافت نسخه جدید این سامانه باید به نشانی اینترنتیhttp: //mobile.bankmellat.irمراجعه نمایند.

مشتریان دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید پس از نصب نسخه ۱٫۱٫۲ نرم‌افزار همراه بانک، به صورت همزمان نسخه پیامکی و نسخه اینترنتی همراه بانک را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند بیش از ۱۰۰ خدمت غیرحضوری بانک ملت را از طریق نسخه جدید این سامانه استفاده کنند.

 

این گزارش حاکی است، به دلیل محدودیت‌های مرتبط با سیستم عاملiOS، امکان ارایه نسخه پیامکی برای تلفن‌های همراه آیفون (اپل) در حال حاضر میسر نیست.