سیل آقازاده‌های اخراجی از معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان!

سیل آقازاده‌های اخراجی از معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان! ستاری اقدام عملی برای پایان دادن به شایعات تبدیل شدن معاونت علمی فناوری رییس‌جمهور به حیاط خلوت آقازاده‌ها را آغاز کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که این شایعه‌ درباره مجموعه تحت مدیریت سورناستاری وجود داشت، در حالی که حرف‌های درگوشی حاکی […]

سیل آقازاده‌های اخراجی از معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان!

ستاری اقدام عملی برای پایان دادن به شایعات تبدیل شدن معاونت علمی فناوری رییس‌جمهور به حیاط خلوت آقازاده‌ها را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که این شایعه‌ درباره مجموعه تحت مدیریت سورناستاری وجود داشت، در حالی که حرف‌های درگوشی حاکی از این بود که تعدادی از آقازاد‌ها با جذب منابع معاونت علمی به عنوان شرکت دانش‌بنیان از عنوان نخبگی سوءاستفاده می‌کنند، عده‌ای از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان هم در گفت‌وگویی این شایعه را تأیید کرده و از وجود رانت و پارتی‌بازی در معاونت علمی فناوری رییس‌جمهور خبر می‌دادند.

اما سورناستاری در واکنش به این شایعات گفت: به هیچ وجه در معاونت علمی فامیل‌بازی نداریم زیرا من به شخصه به دنبال این موضوع بوده‌ام و همواره به دنبال رفع این مشکل خواهم بود؛ اگر کسی را پیدا کنم که با رابطه و بدون ضابطه بر سرکار آمده باشد با او برخورد خواهم کرد.

پایان فامیل بازی

به دنبال این وعده ستاری برای مقابله با رانت و فامیل بازی در معاونت علمی فناوری؛ یک منبع آگاه ضمن تأیید حساسیت ستاری در خصوص موضوع پارتی‌بازی در معاونت علمی گفت: تعداد بسیار زیاد از افرادی که به کمک رابطه‌های مختلف و از طریق پارتی‌بازی وارد معاونت یا بنیاد ملی نخبگان شده بودند با پیگیری‌های مختلف از کار برکنار شدند و هرچند ماه یک بار ستاری به شکل شخصی این موضوعات را پیگیری می‌کند.

این منبع آگاه با تأکید بر این‌که سورنا ستاری حساسیت زیادی نسبت به موضوع پارتی‌بازی در معاونت علمی دارد، اظهار کرد: هر زمانی که موضوعی از این قبیل به ستاری گزارش شود او بدون آن‌که موضوع را به بازرسان ارجاع دهد، شخصاً پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و فرد خاطی را توبیخ و از کار اخراج می‌کند.

 

وی تأکیدکرد: تعداد افراد توبیخ شده‌ای که به کمک رانت و پارتی‌بازی به معاونت و یا بنیاد ملی نخبگان وارد شده بودند و اکنون اخراج شده‌اند بسیار زیاد است و این به دلیل حساسیتی است که معاون علمی فناوری رییس‌جمهور نسبت به این موضوع دارد.