سامانه «داشبورد» بانک اقتصادنوین عملیاتی شد مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: برای تحقق اهداف همه ذینفعان بانک، یکایک همکاران باید سود و زیان عملیات حوزه فعالیت خود را مد نظر داشته باشند و در همین راستا سامانه داشبورد عملیاتی شد. به گزارش مناقصهمزایده به روابطعمومی بانک اقتصادنوین، علیرضابلگوری، مدیرعامل این بانک در جمع همکاران این سرپرستی […]
سامانه «داشبورد» بانک اقتصادنوین عملیاتی شد
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: برای تحقق اهداف همه ذینفعان بانک، یکایک همکاران باید سود و زیان عملیات حوزه فعالیت خود را مد نظر داشته باشند و در همین راستا سامانه داشبورد عملیاتی شد.
به گزارش مناقصهمزایده به روابطعمومی بانک اقتصادنوین، علیرضابلگوری، مدیرعامل این بانک در جمع همکاران این سرپرستی طی سخنانی با اشاره به شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی در سالهای اخیر و مشکلاتی که برای برخی صنایع ایجاد شده است تصریح کرد: بانک اقتصادنوین خود را شریک و همراه مشتریان در این شرایط میداند و تلاش میکند شرایط مناسبی را برای تسهیل ایفای تعهدات مشتریان فراهم کند.
وی با اشاره به تفاوتهای دو مقوله فروش و بازاریابی، نقش شعب بانک به عنوان مهمترین نقطه اتصال بانک و مشتریان را بسیار حیاتی دانست و گفت: تمامی همکاران شعب باید در شناسایی نیازهای مشتریان برای ارایه خدمات با کیفیت به ایشان تلاش کنند. وی افزود: برای تسهیل شناخت، تحلیل و ارزیابی مشتریان بانک، سامانهای در حال طراحی است که تمامی ابعاد ارتباطی مشتریان با بانک را ارزیابی کرده و همکاران شعب را در این مسیر یاری خواهد رساند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به الزامات فعالیت یک بنگاه اقتصادی تصریح کرد برای تحقق اهداف همه ذینفعان بانک، یکایک همکاران باید سود و زیان عملیات حوزه فعالیت خود را مد نظر داشته باشند و در همین راستا سامانه داشبورد عملیاتی شده و در اختیار کلیه واحدهای بانک قرار گرفته است تا هر شعبه یا سرپرستی بتواند جزییات هزینه فایده عملیات خود و برآیند آن را از منظر سود آوری تجزیه و تحلیل کند و برای بهبود آن تفکر و تلاش کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.