پرسپولیس- گسترش؛ بازگشت ۸ با تعصب

پرسپولیس- گسترش؛ بازگشت ۸ با تعصب پرسپولیس امروز با ترکیبی متفاوت به مصاف گسترش خواهد رفت. به گزارش سایت‌نود، پرسپولیس با برد دقیقه نودی مقابل سیاه‌جامگان یک بار دیگر نشان داد باید جام قهرمانی را برایش کنار گذاشت. مدافع عنوان قهرمانی حالا ۱۱ امتیا ز از تیم دوم جدول جلو افتاده است. فاصله‌ای که بعید […]

پرسپولیس- گسترش؛ بازگشت ۸ با تعصب

پرسپولیس امروز با ترکیبی متفاوت به مصاف گسترش خواهد رفت.

به گزارش سایت‌نود، پرسپولیس با برد دقیقه نودی مقابل سیاه‌جامگان یک بار دیگر نشان داد باید جام قهرمانی را برایش کنار گذاشت.

مدافع عنوان قهرمانی حالا ۱۱ امتیا ز از تیم دوم جدول جلو افتاده است. فاصله‌ای که بعید است جبران شود.

پرسپولیس می‌خواهد به سمت یک قهرمانی زودهنگام و تاریخی حرکت کند و بعید است فاصله ۱۱ امتیازی باعث شود تا این تیم بدون انگیزه در دیدارهای پیش رو به میدان برود.

قرمز‌ها امروز(پنجشنبه) میزبان تیم گسترش فولاد هستند. تیمی که در بازی‌های اخیر عالی بوده است. گسترش پس از آمدن فیروزکریمی متحول شد و از یک تیم قعر جدولی به یک تیم بالای جدولی تغییر ماهیت داد.

این تیم ۶ بازی از ۹ بازی اخیر خود را برده و هم‌اکنون تیم هشتم جدول است. گسترش با آن تیمی که پرسپولیس در بازی رفت به راحتی سه‌ـ صفر آن را شکست داد، کاملاً فرق می‌کند.

فرصت طلایی برای نوراللهی

نکته مهم بازی پرسپولیس-گسترش فولاد بازگشت احمدنوراللهی به ترکیب قرمزهاست. محسن‌ربیع ‌خواه و کمال‌کامیابی‌نیا، دو هافبک دفاعی پرسپولیس مصدوم‌ هستند و برانکو چاره‌ای به غیر از استفاده از نوراللهی ندارد.

شماره ۸ پرسپولیس چند روزی است که کارت پایان خدمت سربازی‌اش را دریافت کرده و باید دید پس از ماه‌ها غیبت در بازی‌های رسمی به چه میزان آماده است، او در بازی با الهلال که بد کار نکرد. آسیب‌دیدگی کامیابی‌نیا این فرصت را برای نوراللهی فراهم می‌کند به سمت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس حرکت کند. فیروزکریمی هم مدافع کلیدی خود ادسون هنریکه را ندارد.

برانکو به دنبال شکست دادن فیروز

برانکو ایوانکوویچ و فیروزکریمی، دو سرمربی مسن لیگ فردا برای دومین بار مقابل هم قرار می‌گیرند. تقابل اول این دو بازی فصل گذشته نفت آبادان- پرسپولیس بود که با برتری نفت به پایان رسید. برانکو می‌خواهد یک مربی دیگری که تا به حال شکستش نداده را ببرد. برانکو البته متخصص برنده شدن مقابل گسترش است و در ۵ بازی گذشته‌اش مقابل این تیم برنده شده است. برانکو هیچ تیمی را به اندازه گسترش فولاد در لیگ برتر شکست نداده است.

فیروزکریمی هم در تقابل‌های اخیرش مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. این مربی با تجربه در ۳۰ بازی مقابل پرسپولیس، ۶ برد، ۱۲ تساوی و ۱۴ باخت به‌دست آورده است، اما در آخرین حضورش در آزادی مقابل پرسپولیس با ملوان این تیم را شکست داد. کریمی در ۱۴ تقابلش با پرسپولیس در یگ برتر ۴ برد و ۶ باخت داشته است.

بازی امروز دهمین تقابل دو تیم است. پرسپولیس در ۹ بازی قبل صاحب ۶ برد، یک تساوی و دو باخت شده است.

 

تقابل آندرانیک‌تیموریان با پرسپولیس هم جذب خواهد بود.