بانک ملی گواهی استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ گرفت

بانک ملی گواهی استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ گرفت بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این گواهینامه در سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت با رویکرد بررسی […]

بانک ملی گواهی استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ گرفت

بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این گواهینامه در سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش‌های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت‌های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.

 

این استاندارد بین‌المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقاً برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ به سازمان کمک می‌کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.