رجایی باغ سیایی:رشد مفاسد اقتصادی فاجعه است

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تأکید بر این‌که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد لجام گسیخته اقتصادی است، گفت: شناسایی نقاط آسیب پذیر در گردش مالی و اقتصادی مهم‌ترین اقدام برای برخورد با مفاسد اقتصادی است. محمد رجایی باغ سیایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به قرار‌گیری در سالروز صدور فرمان […]

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تأکید بر این‌که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد لجام گسیخته اقتصادی است، گفت: شناسایی نقاط آسیب پذیر در گردش مالی و اقتصادی مهم‌ترین اقدام برای برخورد با مفاسد اقتصادی است.

محمد رجایی باغ سیایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به قرار‌گیری در سالروز صدور فرمان ۸ ماده‌ای رهبر انقلاب به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: متأسفانه تاکنون همه دستورات مقام معظم رهبری در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی کشور و همچنین برخورد با مفاسد مورد توجه واقع نشده است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که در برخورد با مفاسد اقتصادی تمامی قوا مسؤول هستند، افزود: هر روزه رو شدن پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی، نشان از بی‌توجهی به نقاط آسیب‌پذیر اقتصادی و تلاش برای رفع آن‌‌‌ها است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر این‌که نباید تمامی مسؤولیت‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی را به قوه قضاییه واگذار کرد، تصریح کرد: باید تلاش تمامی مسؤولان در راستای مبارزه با فساد در حوزه برخورد با زمینه‌های ایجاد مفاسد باشد.

کاهش تصدی‌گری دولت در بخش‌های مختلف کلید کاهش مفاسد اقتصادی است

وی با بیان این‌که کاهش تصدی‌گری دولت در بخش‌های مختلف کلید کاهش مفاسد اقتصادی است، گفت: شناسایی نقاط آسیب پذیر در گردش مالی و اقتصادی مهم‌ترین اقدام برای برخورد با مفاسد اقتصادی است.

رجایی باغ سیایی با تأکید بر این‌که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد لجام گسیخته اقتصادی است، تصریح کرد: مسؤولان در برخورد با مفاسد ریز و درشت اقتصادی باید جدیت داشته باشند.

برخورد دامنه دار با مفاسد اقتصادی ضروری است

وی ادامه داد: برخورد دامنه‌دار با مفاسد اقتصادی باید به افراد مطمئن، سالم و امانتدار سپرده شود تا به این ترتیب اقتصاد کشور ساماندهی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به اختلاس‌های کلان رخ داده در کشور و همچنین رسیدگی به بسیاری از پرونده‌های این چنینی، تأکید کرد: برخورد سریع، قاطع و پشیمان کننده با مفاسد اقتصادی در ریشه کن کردن آن‌‌‌ها تأثیر به سزایی دارد.

 

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اجرای فرمان رهبرانقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی منوط به پرهیز از برخورد با مفسدان است.