۲۳۳۹ مناقصه – شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد- عملیات تکمیلی ساختمان مجتمع ولایت

آگهي مناقصه عمومي – يك مرحله‌اي نوبت دوم رديف موضوع مناقصه شماره مناقصه تاريخ مناقصه مبلغ برآورد (‌ريال) تضمين  فرايند ارجاع كار (‌ريال) ۱ عمليات تكميلي ساختمان بهره برداري شهرستان يزد مجتمع ولايت ۱ ،‌۲ و ۳ ۱۳۶۳۱/۹۶/آر ۲۵/۱۰/۱۳۹۶ ۶۷٫۷۹۱٫۲۱۰٫۲۰۸ ۲٫۶۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱-مناقصه‌گزار : شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه تا پايان […]

آگهي مناقصه عمومي – يك مرحله‌اي

نوبت دوم

رديف

موضوع مناقصه

شماره مناقصه

تاريخ مناقصه

مبلغ برآورد (‌ريال)

تضمين  فرايند ارجاع كار (‌ريال)

۱

عمليات تكميلي ساختمان بهره برداري شهرستان يزد مجتمع ولايت ۱ ،‌۲ و ۳

۱۳۶۳۱/۹۶/آر

۲۵/۱۰/۱۳۹۶

۶۷٫۷۹۱٫۲۱۰٫۲۰۸

۲٫۶۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱-مناقصهگزار : شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد

آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري (ساعت ۱۴ ) روز چهارشنبه مورخ  ۱۱/۱۱/۹۶ مي باشد. مهلت ارسال پاکت ارزيابي کيفي و پاکتهاي الف و ب و ج ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۴/۱۱/۹۶ مي باشد.

۱۰- محل و زمان گشايش پاكتها  :

۱۰-۱- گشايش پاكت ارزيابي كيفي در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ  ۲۵/۱۱/۹۶ در محل سالن جلسات شركت مي باشد.

۱۰-۲- بازگشايي پاكتهاي ( الف و ب و ج ) ساعت ۱۰ صبح  شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۹۶ در محل سالن جلسات شركت مي باشد.

توجه : از پيشنهاد دهندگان دعوت به عمل مي‌آيد با در دست داشتن معرفي‌نامه در جلسه مذكور حضور يابند .

۳-تهيه اسناد مناقصه : مناقصهگران ميتوانند يك سري كامل از اسناد مناقصه را از سايت ستاد به آدرس www.setadiran.ir  تهيه نمايند .

توجه: کليه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاکت ها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد، لذا لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضويت قبلی، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهی امضای الکترونيکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۴- تضمين فرايند ارجاع كار : داراي اعتبار به مدت سه ماه از تاريخ تسليم پيشنهاد است كه مطابق آئين نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و به صورت يك يا تركيبي از تضمين هاي موضوع بندهاي ( الف، ب، پ، ج ، چ و ح ) ماده ۴ آئين نامه مذكور تهيه و ارائه گردد .

۵- لازم به تاکيد است به پيشنهادهاي واصله خارج از درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت به هيچ عنوان ترتيب اثر داده نخواهد شد.پيشنهاد دهندگان موظف مي باشند اسناد مناقصه را از طريق سامانه ستاد دريافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه، مدارک لازم را شامل پاکات الف، ب و ج تهيه و به صورت فايل هاي pdf در سامانه فوق درج نمايند. علاوه بر آن لازم است پاکت مدارک ارزيابي کيفي و پاکت اصلي شامل پاکتهاي الف و ب و ج به صورت فيزيکي نيز تا مهلت مقرر به امور قراردادهاي شرکت ارسال گردد.

۶- ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است .

۷-اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف: آدرس: يزد- ميدان امام حسين (ع)- کوچه شهيد حاج مهدي- شرکت آب و فاضلاب روستايي استان يزد- تلفن: ۳۷۲۴۱۰۳۰- ۰۳۵

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مرکز تماس تهران: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اداره حقوقي و قراردادها