رشد ۷۰ درصدی عملکرد امور آب و فاضلاب اراک

در ۹ ماهه سال جاری محقق شد رشد ۷۰ درصدی عملکرد امور آب و فاضلاب اراک عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در بخش بهره‌برداری آب طی ۹ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، سعیدسرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک با […]

در ۹ ماهه سال جاری محقق شد

رشد ۷۰ درصدی عملکرد امور آب و فاضلاب اراک

عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در بخش بهره‌برداری آب طی ۹ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سعیدسرآبادانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک با اعلام خبر فوق گفت: امور آب و فاضلاب شهرستان اراک براساس برنامه تدوین شده خود برای تعویض شیر آلات فرسوده و معیوب در سال ۹۶ در راستای نوسازی و بهسازی تأسیسات، طی ۹ ماه سال‌جاری ۵۸ دستگاه شیر شبکه آبرسانی را که دارای نقص فنی بودند از مدار بهره‌برداری خارج و شیرهای جدید جایگزین کردند.

وی افزود: این آمار در ۹ ماه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰درصد رشد داشته است که این عملکرد مثبت را مرهون تلاش همکاران شاغل در اداره بهره‌برداری آب مناطق یک و دو امور آب و فاضلاب اراک هستیم.

عباسی، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی موارد مربوط به اصول رعایت اصل ۱۶ مقررات ملی ساختمان را به عنوان فراگیر‌ترین ضوابط مربوط به استفاده درست از انرژی در صنعت ساختمان عنوان‌کرد. 

 

حشمت‌ا…عباسی، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه و مشارکت این شرکت موارد مربوط به رعایت اصل ۱۶ مقررات ملی ساختمان را به عنوان فراگیر‌ترین ضوابط مربوط به استفاده درست از انرژی در صنعت ساختمان عنوان‌کرد و افزود: با استفاده از لوازم کاهنده می‌توان تا ۳۵ درصد از هدررفت آب جلوگیری کرد و در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اقدام به نصب سرشیر‌های کاهنده و تعویض شیر‌های فرسوده در برخی از مدارس کرده است.