۲۳۴۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- احداث مدرسه

“آگهی فراخوان مناقصه عمومی” یک مرحله‌ای–نوبت دوم کد: ۳۹/۹۶-۲۰۰-ر شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند۱ صورت ‌جلسه هیأت ‌مدیره به ‌شماره ۲۳/۶۶۸ مورخ ۰۲/۱۰/ ۱۳۹۶ نسبت به احداث مدرسه تیپ ۱۱۳۳ واقع در قطعه۹-۳-۱۹ L فاز ۹ شهرجدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک‌ مرحله‌ای و انتخاب پیمانکار […]

“آگهی فراخوان مناقصه عمومی”

یک مرحله‌اینوبت دوم

کد: ۳۹/۹۶-۲۰۰-ر

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند۱ صورت ‌جلسه هیأت ‌مدیره به ‌شماره ۲۳/۶۶۸ مورخ ۰۲/۱۰/ ۱۳۹۶ نسبت به احداث مدرسه تیپ ۱۱۳۳ واقع در قطعه۹-۳-۱۹ L فاز ۹ شهرجدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک‌ مرحله‌ای و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: برگزاری فراخوان عمومی به منظور انتخاب پیمانکار ذیصلاح احداث مدرسه تیپ ۱۱۳۳ واقع در قطعه ۹-۳-۱۹ L فاز ۹ شهرجدید پردیس، به‌ صورت سرجمع.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک ‌مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۲۹کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم‌ عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبت ‌نام و اخذ کد ‌رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت ‌نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت‌ دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد،را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۴-مدت پیمان. مدت پيمان ۱۲ ماه شمسی است.

۵- مبلغ برآورد اولیه: معادل ۵۷،۱۹۱،۸۵۸،۳۲۸ (پنجاه ‌و هفت ‌میلیارد و یکصد و نود و یک ‌میلیون‌ و هشتصد و پنجاه‌ و هشت ‌هزار و سی‌ صد و بیست‌ و هشت) ریال. (به ‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).

۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه):معادل ۲،۴۶۴،۰۰۰،۰۰۰(دو‌ میلیارد و چهار صد و شصت ‌و چهار ‌میلیون)ریال است.

۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری:حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه،که حداقل شش‌ ماه اعتبار داشته باشد.

۸– در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی، ارائه صورت‌های حسابرسی ‌شده آخرین سال ‌مالی الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، پیشنهاددهنده از فرایند مناقصه حذف می‌گردد

۹-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)از روز یکشنبه مورخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۶ لغایت روز ‌سه‌شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل‌ دریافت است.

۱۰-تحویلاسناد مناقصه:

۱۰-۱- به ‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۹روزشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری شود.

۱۰-۲- به‌ صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روزشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۶ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

 ۱۱-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۰۸:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۲- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۴۵۰،۰۰۰ (چهار صد و پنجاه‌ هزار)ریال است.

۱۳ هزینه آگهی فراخوان مناقصه به‌عهده برنده مناقصه است.

   ۱۴-سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است. 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس