ویژگیهای موبایل بانک جدید بانک ایران زمین رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین، در حاشیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بهترین راهحل برای تأمین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال را ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال دانست و نقش بانکها را اتصال عناصر در این شبکه عنوان کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایران […]
ویژگیهای موبایل بانک جدید بانک ایران زمین
رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین، در حاشیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بهترین راهحل برای تأمین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال را ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال دانست و نقش بانکها را اتصال عناصر در این شبکه عنوان کرد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایران زمین، احمدرضاایرجیزاده، رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با تشریح استراتژیهای کلان بانک ایران زمین گفت: حضور پرقدرت در عرصه دیجیتالی کردن نیازمندی های شهروندان یکی از اهداف ما است.
وی افزود: پس از تحلیل نیازمندیهای شهروند دیجیتال به این نتیجه رسیدیم که بهترین راهحل برای تأمین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال با در نظر گرفتن نقش مهم بانک در اتصال عناصراین شبکه ارزش میباشد. از این رو بر آن شدیم که موبایل بانک جدید ایران زمین را نه تنها به عنوان یک درگاه بانکداری الکترونیک، بلکه به عنوان یک پلاتفرم برای ایجاد این شبکه ارزش دیجیتال بنا کنیم.
ایرجیزاده گفت: هماکنون همه شهروندان حتی اگر مشتری بانک ایران زمین نباشند، میتوانند از خدمات سوپر مارکت دیجیتال موجود روی موبایل بانک استفاده کرده و از شبکه ارزش دیجیتالی که ما با همکاری Fintech Companyها ایجاد کردیم استفاده کرده و لذت ببرند.
رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین ادامهداد: در ضمن این شهروندان حتی بدون افتتاح حساب به صورت اتوماتیک پس از نصب موبایل بانک عضو باشگاه مشتریان بانک ایران زمین هستند و از جوایز ارزشمند آن بهرهمند خواهند شد.
مشتریان بانک ایران زمین، نیز پس از احراز هویت در محیطی کاملاً امن فراتر از آنچه که از یک موبایل بانک برای ارایه خدمات دیجیتال میتوان انتظار داشت را تجربه میکنند.
وی در خصوص سرویس موبایل بانک جدید بانک ایران زمین، که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد و بهزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، گفت: سرویسهای نوین و ویژهای را در موبایل بانک جدید برای استفاده عموم شهروندان فراهم کردهایم که به عنوان نمونه میتوان به سرویس مشاوره ویدیویی که امکان تماس ویدیویی با شعبه مجازی بانک ایران زمین را فراهم میکند و یا امکان کارت بهکارت از مبدأ بانکهای دیگر اشاره کرد.
وی در انتها اظهار امیدواری کرد رویکرد دیجیتال بانک ایران زمین، تجربهای لذتبخش را از انجام خدمات مالی، برای مشتریان به همراه بیاورد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.