۲۳۵۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی- برونسپاری فعالیتهای مشترکین و اداری امور قاین

“آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای“ شماره۱۱۳۲۶ شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نظر دارد برونسپاری فعالیتهای بهره برداری، مشترکین و اداری امور قاین و امور حاجی آباد را به پیمان واگذارنماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای گواهی تعیین صلاحیت از سازمان کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی […]

“آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شماره۱۱۳۲۶

شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نظر دارد برونسپاری فعالیتهای بهره برداری، مشترکین و اداری امور قاین و امور حاجی آباد را به پیمان واگذارنماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای گواهی تعیین صلاحیت از سازمان کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دارا بودن صلاحیت بهره برداری از تاسیسات آب شرکت مهندسیو داشتن گواهی صلاحیت ایمنی(الزامی) بوده، دعوت می‌شود جهت تهیه اسناد مناقصه و اطلاع ازسایر شرایط مناقصه از تاریخ درج آگهی به مدت۴ روز به سایت ملی مناقصات و سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی و همچنین دفتر قراردادها شرکت واقع در بیرجند: بلوار شهدای عبادی- روبروی پست برق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۳۲۲۳۸۱۶۷-۳۲۲۳۴۰۱۴-۰۵۶ تماس حاصل فرمایید.

توضیحات ضروری:

۱-زمان و محل دریافت اسناد: سایت ملی مناقصات، سایت شرکت آب و فاضلاب استان و ۴ روز پس از درج آگهی مناقصه

۲-زمان و محل تحویل اسناد: چهارشنبه تاریخ۰۲/۱۲/۹۶ به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بصورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۰ صبح تحویل نمائید.

۳-محل و زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت: اتاق جلسات روز چهارشنبه تاریخ۰۲/۱۲/۹۶ ساعت۱۳ عصر

۴-میزان تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ۱۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰ریال که می‌بایست صرفاً بصورت ضمانتنامه بانکی و براساس فرمت جدید ضمانت فرایند ارجاع کار صادر و در پاکت الف تحویل شود.

۵- برآورد اولیه مناقصه:۶٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که از محل اعتبارات جاری- سرمایه‌ای شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تامین شده است.

۶-اسناد مناقصه از طریق سایت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و سایت ملی مناقصات قابل دریافت خواهد بود.

WWW.abfa-khj.ir http://iets.mporg.ir         

 

دفتر قراردادها شرکت آب وفاضلاب خراسان جنوبی