با فروش ۱۰٫۶ میلیون خودرو رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد در سال ۲۰۱۷، فروش مشترک اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز با افزایش ۶٫۵ درصد به بیش از ۱۰٫۶ میلیون دستگاه رسیده است. به گزارش مناقصهمزایده، شرکت رنو با انتشار بیانیهای مطبوعاتی، اعلامکرد: در سال ۲۰۱۷، فروش مشترک اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز با […]
با فروش ۱۰٫۶ میلیون خودرو
رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد
در سال ۲۰۱۷، فروش مشترک اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز با افزایش ۶٫۵ درصد به بیش از ۱۰٫۶ میلیون دستگاه رسیده است.
به گزارش مناقصهمزایده، شرکت رنو با انتشار بیانیهای مطبوعاتی، اعلامکرد: در سال ۲۰۱۷، فروش مشترک اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز با افزایش ۶٫۵ درصد به بیش از ۱۰٫۶ میلیون دستگاه رسیده است؛ این در حالی است که در فروش خودروهای برقی اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی همچنان مقام نخست را دارد
پاریس/یوکوهاما/توکیو (۳۰ ژانویه ۲۰۱۸)- رنو-نیسان-میتسوبیشی، اتحاد خودروسازی شماره یک دنیا، امروز طی بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ تعداد ۱۰٫۶ میلیون دستگاه توسط شرکتهای زیرمجموعه آن به فروش رسیده است.
این افزایش ۶٫۵ درصدی فروش به دنبال افزایش تقاضای روزافزون برای خودروهای شاسی بلند، خودروهای سبک تجاری و همچنین خودروهای تمام برقی با آلایندگی صفر بوده است.
کارلوسگون، مدیرعامل و ریاست هیأت مدیره رنو-نیسان-میتسوبیشی، در این خصوص گفت: «با فروش بیش از ۱۰٫۶ میلیون خودرو سواری و LCV (خودروهای سبک تجاری) در ۲۰۱۷، رنو-نیسان-میتسوبیشی تبدیل خودروساز شماره یک در دنیا شده است. چنین تکاملی نشانگر تنوع محصولات ما، حضور ما در بازار جهانی و به روزرسانی محصولات ما با توجه به نیاز مشتری است.»
در سال ۲۰۱۷، شرکتهای زیرمجموعه اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، برندهای رنو، نیسان، میتسوبیشی موتورز، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین (Alpine)، لادا (Lada)، اینفینیتی (Infiniti)، ونوشا (Venucia) و داتسون (Datsun) را در ۲۰۰ کشور عرضه کردند.
در سال گذشته میلادی فروش گروه خودروسازی رنو با رشد ۸٫۵ درصدی، به بیش از ۳٫۷ میلیون دستگاه رسید که رکورد جدیدی برای رنو، برترین برند فرانسوی جهان و دومین برند اروپا، به شمار میرود. ایران با فروش ۱۶۲٫۰۷۹خودرو جایگاه هشتم از ۱۰ بازار برتر گروه خودروسازی رنو را کسب کرده است.
اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در برنامه استراتژیک خود برای سال ۲۰۲۲ پیشبینی کرده است که همافزایی سالیانه این ۳ گروه خودروسازی به بیش از ۱۰ میلیارد یورو خواهد رسید. علاوه بر این، ۱۲ خودرو برقی آلایندگی صفر و ۴۰ خودرو با تکنولوژی خودران زیر پرچم این اتحاد روانه بازار خواهد شد. پیشبینی میشود معرفی مدلها و تکنولوژیهای جدید فروش مشترک سالانه رنو-نیسان-میتسوبیشی را به بیش از ۱۴ میلیون واحد برساند. انتظار میرود تا پایان سال ۲۰۲۲ درآمدی این اتحاد خودروسازی به ۲۴۰ میلیارد دلار برسد.
گفتنی است، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بزرگترین اتحاد خودروسازی در جهان است. این اتحادیه طولانیترین و سازندهترین مشارکت بین فرهنگی در صنعت خودرو را رقم زده است. در ۲۰۱۷ این ۳ شرکت بیش از ۱۰٫۶ میلیون خودرو در ۲۰۰ کشور به فروش رساندند. شرکتهای عضو این اتحاد تمرکز خود را بر همکاری و همافزایی برای به حداکثر رساندن مزیت رقابتی گذاشتهاند. این شرکتها با گروههای خودروسازی دیگر، شامل دایملر آلمانی و دانگفنگ چینی، مشارکتی استراتژیک برقرار میکنند. این اتحاد استراتژیک در عرضه خودروهای برقی و همچنین ارایه خودروهای ارزان در جهان مقام اول را دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.