تقدیر از بانک انصار در اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور

تقدیر از بانک انصار در اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور بانک انصار در اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور در محور نوآوری دیجیتالی دو لوح تقدیر به سامانه الکترونیک انصار بابت نوآوری خدمات ارزش افزوده پیشخوان بانکی اهدا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌‌عمومی بانک انصار، مهدی شامی‌زنجانی دبیر علمی جایزه تحول دیجیتالی نیز […]

تقدیر از بانک انصار در اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور

بانک انصار در اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور در محور نوآوری دیجیتالی دو لوح تقدیر به سامانه الکترونیک انصار بابت نوآوری خدمات ارزش افزوده پیشخوان بانکی اهدا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌‌عمومی بانک انصار، مهدی شامی‌زنجانی دبیر علمی جایزه تحول دیجیتالی نیز اظهارداشت: اینترنت اشیا چند سالی است که شنیده می‌شود، اما به جایگاه اصلی خود نرسیده و برخی معتقدند در ۳ سال آینده تحول عظیمی در دنیای دیجیتال ایجاد خواهد کرد. در صنعت هتلداری ۳۳ درصد از اینترنت اشیا استفاده می‌شود و ۷۴ درصد مدیران بیمه معتقدند که این تکنولوژی تحولی بزرگ ایجاد خواهد کرد.

 

وی افزود: در سال ۲۰۱۱، ۵۵ درصد فرهنگ را یک مانع توسعه دیجیتال می‌دانستند، اما در سال ۲۰۱۷ به ۶۲ درصد افزایش یافت. ۷۵ درصد مدیران معتقدند در سازمان خود توسعه و فن آوری دارند در حالی که کارمندان معتقدند ۳۷ درصد است. همه بخش‌ها به مهارت و استعداد دیجیتال نیاز دارند.