طرح جدید بانک آینده با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»

طرح جدید بانک آینده با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه» هفتمین طرح دوره‌ای باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»، از تاریخ۱۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ بهمن‌‌ماه سال جاری ادامه دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، برای برآورده‌کردن آرزوها، ۱۵ میلیارد […]

طرح جدید بانک آینده با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»

هفتمین طرح دوره‌ای باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»، از تاریخ۱۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ بهمن‌‌ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، برای برآورده‌کردن آرزوها، ۱۵ میلیارد ریال جایزه به این دوره اختصاص یافته است.۷  میلیارد ریال از این میزان جوایز، شامل یک جایزه بزرگ ۳ میلیارد ریالی و میلیون‌‌ها جایزه ارزنده دیگر است که با مشارکت مشتریان و با پاسخ دادن و انتخاب فهرستی از جوایز که از طریق کانال‌های ارتباطی در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ مشخص خواهد شد.

ضمناً، مبلغ ۸ میلیارد ریال باقی مانده ارزش جوایز، به صورت اختصاصی با انجام قرعه‌کشی میان مشتریان هر شعبه بانک، به ایشان، اهدا خواهد شد.

 

شایان ذکر است؛ سازوکار امتیازدهی در این دوره از برگزاری باشگاه مشتریان بانک آینده، تغییر کرده است. به گونه‌ای که مشتریان، براساس نوع سپرده (با توجه به مشخصات مندرج در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان) و تعداد تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی، امتیاز کسب کرده تا با کسب حداقل ۲۵۰۰ امتیاز، شانس خود را در برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز این طرح، افزایش دهند.