هزاران زوج با تسهیلات بانک ملی به خانه بخت رفتند

هزاران زوج با تسهیلات بانک ملی به خانه بخت رفتند از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بیش از ۱۰۰هزار زوج ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی خود نگاه ویژه‌ای به […]

هزاران زوج با تسهیلات بانک ملی به خانه بخت رفتند

از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بیش از ۱۰۰هزار زوج ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی خود نگاه ویژه‌ای به مسایل مرتبط با جوانان دارد و در همین راستا تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج سهم قابل توجهی از مجموع تسهیلات پرداخت شده بانک ملی ایران را داشته است.

در سال ۹۵ تعداد ۲۱۹هزارو۱۸۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش ۱۹هزارو۴۶۰ میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران به جوانان پرداخت شد که نقش قابل توجهی در کوتاه شدن صف وام ازدواج داشته است.

در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری نیز تسهیلات ازدواج پرداخت شده بانک ملی ایران رشد قابل توجهی داشت و ۲۰۱هزارو۶۴۰ جوان ایرانی طی مدت مذکور با این تسهیلات به خانه بخت رفته‌اند که این تسهیلات بالغ بر ۲۱هزارو۳۷ میلیارد ریال بوده است.