افزایش قیمت تا پایان فروردین ۹۷ نخواهیم داشت

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران افزایش قیمت تا پایان فروردین ۹۷ نخواهیم داشت رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در مورد افزایش نرخ‌‌ها در روزهای پایانی سال گفت: قطعاً تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ افزایش قیمت نخواهیم داشت و نرخ‌‌ها همچنان ثابت خواهد ماند. مصطفی‌گواهی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران در مورد نرخ‌های […]

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران

افزایش قیمت تا پایان فروردین ۹۷ نخواهیم داشت

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در مورد افزایش نرخ‌‌ها در روزهای پایانی سال گفت: قطعاً تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ افزایش قیمت نخواهیم داشت و نرخ‌‌ها همچنان ثابت خواهد ماند.

مصطفی‌گواهی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران در مورد نرخ‌های آرایشگاه‌های مردانه گفت: پس از تلاش‌های زیاد به همراه ۴ اتحادیه دیگر و همچنین پس از جلسه‌های زیاد در سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت و با حمایت اتاق اصناف ایران موفق شدیم، از نرخ‌گذاری خارج شویم و قیمت‌ها را به اتحادیه واگذار کنیم تا هر واحد صنفی براساس هزینه‌های جاری و خدماتی که به مشتری ارایه می‌دهد، قیمت‌گذاری کند.

وی در ادامه در مورد نرخ‌گذاری توسط آرایشگاه‌ها افزود: در واقع هر واحد براساس هزینه‌هایی چون مالیات، اجاره و محدوده‌اش و البته امکاناتی که ارایه می‌دهد، به ۴ درجه یک، دو، ۳ و ممتاز دسته‌بندی می‌شوند. البته که آنها حق ندارند هر قیمتی را تعیین کنند و سقفی برای آن مشخص می‌شود که این سقف در اتحادیه تعیین می‌شود.

گواهی در مورد آرایشگاه‌هایی که قیمت‌های بالایی دارند، گفت: بسیاری از آرایشگاه‌های مردانه، خدماتی چون ویتامینه کردن مو و صورت، شست‌وشوی مو، قهوه و آبمیوه و… دارند و تمام اینها موجب افزایش نرخ آن آرایشگاه خاص می‌شود.

 

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه در آخر گفت: نرخ تعیین شده برای آرایشگاه‌های ممتاز، ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است. آرایشگاه‌های درجه یک، ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان و درجه دو، ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان و درجه سه، ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان است. در حال حاضر هم به دنبال منطقه‌بندی و تعیین قیمت براساس منطقه‌بندی شهر تهران هستیم.