رئال مادرید؛ از عرش تا فرش!

رئال مادرید؛ از عرش تا فرش! رئال مادرید که در سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‏‎‌ترین دورانش را تجربه کرده بود، حالا در شرایط بحرانی قرار دارد، تا اندازه‎ای که این تیم را می‎توان بد‌ترین تیم تاریخ این باشگاه نامید. به گزارش مهر، رئال هرگز در تاریخ لیگ چنین فاصله‎ای با آبی و اناری‌ها نداشته است، […]

رئال مادرید؛ از عرش تا فرش!

رئال مادرید که در سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‏‌ترین دورانش را تجربه کرده بود، حالا در شرایط بحرانی قرار دارد، تا اندازهای که این تیم را میتوان بد‌ترین تیم تاریخ این باشگاه نامید.

به گزارش مهر، رئال هرگز در تاریخ لیگ چنین فاصلهای با آبی و اناری‌ها نداشته است، هرچند که این تیم یک بار ۲۱ امتیاز از اتلتیکومادرید عقب بوده است. به همین دلیل است که این رئال را می‌توان بد‌ترین تیم تاریخ باشگاه نامید، حداقل در مقایسه با بارسلونا این‌طور است.

اما نکته عجیب این است که این تیم به تازگی توانسته بود برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شود، در واقع ۲۰۱۷ بهترین سال در تاریخ این تیم بوده است و توانستند ۵ عنوان کسب کنند.

شاید به همین دلیل هم هست که به سختی میتوان این افت سطح را باور کرد و به همین دلیل هم هست که به دنبال پیدا کردن مقصر از بین بازیکنان، مربیان و مدیران هستند.

۱۷ بازی از بازی‌های لیگ مانده و البته که سفیدپوشان امید زیادی به موفقیت در لیگ ندارند، در جام حذفی هم حذف شدند و حالا همه تمرکز زیدان روی رسیدن به لیگ قهرمانان دور آینده و موفقیت در این دور آن است.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که تیمش مرتکب اشتباهات زیادی شده که آنقدر با بارسلونا فاصله گرفته است.

او گفت: «ما به جنگیدن برای قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول ادامه خواهیم داد. باید تلاش کنیم در چمپیونزلیگ و همینطور در لالیگا، بهترین نتایج ممکن را بگیریم. این‌که چنین فاصله‌ای ایجاد شده عادی نیست. یک جای کارمان اشتباه است که آنقدر اختلاف امتیاز ایجاد شده است. یکی از بد‌ترین سال‌های ماست. همه تیم تلاش می‌کنند و هیچکس پنهان نشده، همه در جبهه جنگ قرار دارند و شرایط برای ما خیلی پیچیده شده ولی باید متحد بمانیم. تنها کاری که برای موفقیت در چمپیونزلیگ می‌توانیم انجام دهیم همین است.

 

از بابت این تساوی خیلی ناراحت هستیم زیرا کنترل بازی در اختیار ما بود ولی امتیازات را از دست دادیم. نیمه اول را عالی پشت سر گذاشتیم، خوب کار کردیم ولی در اولین فرصت آنها گلزنی کردند. این اتفاق بار‌ها برای ما رخ داده ولی باید بهتر کار کنیم. باید بجنگیم و گاردمان را پایین نیاوریم.»