بهره‌برداری از یک شرکت غذایی با تسهیلات بانک صنعت و معدن

بهره‌برداری از یک شرکت غذایی با تسهیلات بانک صنعت و معدن طرح شرکت پرشین غذای وارنا با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن، به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان ورامین به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، طرح شرکت پرشین غذای وارنا، تولیدکننده انواع فرآورده‌های گوشتی […]

بهره‌برداری از یک شرکت غذایی با تسهیلات بانک صنعت و معدن

طرح شرکت پرشین غذای وارنا با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن، به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان ورامین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، طرح شرکت پرشین غذای وارنا، تولیدکننده انواع فرآورده‌های گوشتی آماده و نیمه‌آماده، با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن، به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان ورامین به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح که با تسهیلات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سرمایه ثابت و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی سرمایه در گردش شعبه فولاد – تهران بانک صنعت و معدن و با حضور مسؤولین ارشد استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد، برای ۹۰ نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

 

گفتنی است بانک صنعت و معدن تاکنون ۱۹۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان تهران پرداخت کرده است.