نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی کرمان در آغاز دهه مبارک فجر با حضور ریاست جمهوری شاهد افتتاح پروژه‌های مهم و بزرگ شرکت گل‌گهر بود. پروژه‌هایی که با مشارکت بانک سپه رشد و موجودیت پیدا کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره کل روابط‌عمومی بانک سپه، براساس این گزارش مدیران ارشد بانک […]

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

کرمان در آغاز دهه مبارک فجر با حضور ریاست جمهوری شاهد افتتاح پروژه‌های مهم و بزرگ شرکت گل‌گهر بود. پروژه‌هایی که با مشارکت بانک سپه رشد و موجودیت پیدا کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره کل روابط‌عمومی بانک سپه، براساس این گزارش مدیران ارشد بانک سپه با توجه به قوانین و مقررات و سیاست‌های اقتصادی دولت در سال ۱۳۷۰ با هدف کمک به آبادانی کشور، یکی از شرکت‌های مهم صنعتی و معدنی تعطیل شده در دوران دفاع مقدس را زیر چتر حمایتی خود قرارداده و با تولید مواد اولیه مورد نیاز بخش فولاد کشور توسط این شرکت نقش‌آفرینی گل‌گهر در کمک به توسعه اقتصادی آغاز شد.

 

اینک با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر با حمایت بانک سپه، این شرکت به یکی از قطب‌های فعال معدنی صنعتی در خاورمیانه تبدیل شده است.