مشکل تأخیر بانک‌ها در واریز مبالغ تراکنش کارتخوان‌‌ها رفع شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس مشکل تأخیر بانک‌ها در واریز مبالغ تراکنش کارتخوان‌‌ها رفع شد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پالایش اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی از طریق دستگاه‌های پوز ضروری است اما نحوه مواجه بانک مرکزی با موضوع مناسب نبود. به گزارش خانه‌ملت، محمدرضاپورابراهیمی درباره افزایش زمان واریز وجوه پس از تراکنش با […]

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

مشکل تأخیر بانک‌ها در واریز مبالغ تراکنش کارتخوان‌‌ها رفع شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پالایش اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی از طریق دستگاه‌های پوز ضروری است اما نحوه مواجه بانک مرکزی با موضوع مناسب نبود.

به گزارش خانه‌ملت، محمدرضاپورابراهیمی درباره افزایش زمان واریز وجوه پس از تراکنش با دستگاه‌های پوز گفت: در راستای رفع مشکلات مردم در خصوص تأخیر در واریز وجوه با استفاده از تراکنش با دستگاه پوز، پیگیری‌هایی انجام شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: با توجه به مذاکرات انجام شده با بانک مرکزی، بحث تأخیر در واریز وجوه با استفاده از تراکنش با دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی منتفی شد.

بانک مرکزی صورت مسأله تأخیر در واریز وجوه با استفاده از تراکنش با دستگاه پوز را پاک نکند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی حساسیت‌ها و ایراداتی در خصوص احتمال کلاهبرداری از طریق واریز وجوه پس از تراکنش با دستگاه پوز داشت اما به جای این‌که بانک مرکزی مسأله را حل کند عملکرد کل سامانه را بسته بود.

پورابراهیمی‌داورانی تصریح‌کرد: پالایش اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی از طریق دستگاه‌های پوز ضروری است اما نحوه مواجه بانک مرکزی با موضوع مناسب نبود چرا که به‌جای ارایه برنامه جامع جهت هدف‌گذاری و رفع مشکلات، کار سامانه مختل شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: کمیسیون اقتصادی اعتقاد دارد باید بانک مرکزی باید برنامه جامع مقابله با اخلال در نظام پولی و ارزی و پولشویی از طریق دستگاه‌های پوز ارایه کند، بنابراین بانک مرکزی نباید صورت مسأله را پاک کند بلکه باید مشکل را حل کند.