مسیر برفی «اسالم» به «خلخال»

مسیر برفی «اسالم» به «خلخال» در بین تمام بخش‌های پر ازدحام شمال، رویایی‌‌‌ترین جاده جنگلی ایران، مورد توجه افراد زیادی قرار نگرفته و همین باعث شده است تا خوشبختانه این مسیر همچنان رویایی باقی بماند و هرچه آرام‌تر به زندگی‌اش ادامه دهد. جاده اسالم به خلخال در بین مردم به رویایی‌‌‌ترین جاده جنگلی کشور شهرت […]

مسیر برفی «اسالم» به «خلخال»

در بین تمام بخش‌های پر ازدحام شمال، رویایی‌‌‌ترین جاده جنگلی ایران، مورد توجه افراد زیادی قرار نگرفته و همین باعث شده است تا خوشبختانه این مسیر همچنان رویایی باقی بماند و هرچه آرام‌تر به زندگی‌اش ادامه دهد. جاده اسالم به خلخال در بین مردم به رویایی‌‌‌ترین جاده جنگلی کشور شهرت دارد.

این جاده‌ ۷۰ کیلومتری از شهر اسالم در استان گیلان شروع و به شهر خلخال در جنوب استان اردبیل و بین استان آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می‌شود.

 

جاده اسالم به خلخال از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. اگر از شهر اسالم این مسیر را شروع کنید، ابتدا با جاده‌ای پوشیده از درختان جنگلی مواجه خواهید شد که مسیر بسیار پیچ‌درپیچ و البته زیبایی دارد. با دور شدن از شهر اسالم و حدود یک ساعت رانندگی، منظره اطراف به دشت‌های سرسبز تغییر پیدا می‌کند و دامنه دید زیادی خواهید داشت.